פריטי ריהוט יוקרתיים – בידי אמן צעיר ומוביל

ונרים כוס יין – לחיי המשפחה, האהבה ובריאות טובה! באירועים מיוחדים, אנו נשתה לחיים עם היקרים לנו ביותר ונחגוג את הרגעים הקסומים. בנוסף, לא רבים יודעים זאת, אך את חביות היין עשויות עץ האלון ניתן לשדרג – ולהפוך לריהוט יוקרתי. כך, אנו נוכל ליהנות מפירות המשקה – וגם להביט בפריטי ריהוט מרשימים בעבודת יד. אם אתם מבקשים להוסיף נוכחות מרשימה ובוגרת בבית או בעבודה – המשיכו לקרוא את הכתבה.

בשנים האחרונות, התפתחה בארץ תרבות עיצוב אסתטית ובעלת אמירה. בין אם מדובר בסלון הבית, חדרי הדיונים בעבודה, הבאר אליו נצא עם חברים וכן הלאה – בכל אחד מחללים אלו ניתן להשקיע. כיצד? עם עבודות האמנות האסתטיות של העסק "חבית יין". החל ממתקנים לכוסות יין, שולחנות, סוגים שונים של ברים מחבית ועוד – עסק זה יספק עבורכם ריהוט יוצא דופן ועוצמתי.

בניית ריהוט מרשים וחזק: סיפור משפחתי

"יין יישמח לבב אנוש" – מדובר באחד הביטויים המדויקים ביותר. בין אם מדובר בחתונה, חגיגת יום הולדת או שמא מדובר באירוע בעבודה – נלווה אחד את השני ונשיק יחדיו כוסות יין לחיי העתיד. נדגיש, כעת, כי בזכות חביות היין נקבל הרבה מעבר למשקה משמח ומרחיב לב. למעשה, את חביות היין ניתן לשדרג ואף ליצור באמצעותן פריטי ריהוט יוצאי דופן ביופיים.

וזהו למעשה תחילת סיפורו האישי של פאולוס הנגר, שהחל את דרכו בתחום הריהוט בגיל 12. בילדותו, גילה פאולוס חבית יין המיוצרת מעץ אלון; חבית שישבה בגינת בית המשפחה – ואותה לקח כפרויקט אישי. בהמשך, הפך אותה ליצירת פאר מעוצבת בעבודת יד.

בנוסף, ולאורך דרכו המקצועית, תמכו בפאולוס הצעיר חברים וקרובי משפחה ובמיוחד –  קרוב המשפחה הנגר אמיר סרוע; תמיכה משמעותית שחיזקה אותו לאורך כל הדרך עד שהצליח להפיץ את האומנות שלו ולמכור הרהיטים הייחודים שהוא מייצר.

 

להוסיף את הטאץ' המיוחד – עם פאולוס הנגר המוכשר

בהמשך דרכו, הפך פאולוס לנגר-אמן, מומחה שתחת ידיו עברו פריטי אמנות יוצאי דופן, מרשימים ובעלי אמירה חדשנית ויוקרתית. מאז ועד היום, בנה ועיצב פאולוס, במסגרת העסק שלו "חבית יין", למעלה מ-100 חביות ללקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, הנגר המוכשר הכין מגוון עבודות אמנות עשויות מעץ: החל מכיסאות, מזנוני טלוויזיה, מתקנים לכוסות יין, שולחנות, 3 סוגים של ברים מחבית וכן הלאה.

פריטים מיוחדים אלו מיועדים לאלו מבינכם המעריכים ריהוט עם נוכחות עשוי עבודת יד. למעשה, כדי להוסיף את הטאץ' המיוחד בביתכם, במשרדי החברה שלכם או במיקומים מרכזיים אחרים, אתם מוזמנים לבקר ב"חבית יין", כאשר המפעל נמצא בגוש חלב – גליל עליון.

לריהוט מיוחד – בזכות "חבית יין"

מעוניינים בריהוט עשוי עץ ובעבודת יד? צרו קשר עם פאולוס הנגר הצעיר והיצירתי, בעלי "חבית יין". אמן זה, היום בן 19, מייצר חביות יין יוקרתיות לצד פריטי ריהוט ייחודיים ובלתי נשכחים. אין זו הפתעה מדוע אלפים ברחבי הארץ מגיעים אליו, עד הגליל העליון, כדי ליהנות מעבודותיו.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 058-632-0006, או להשאיר פרטים כאן:

https://havethavet63.wixsite.com/contactus


השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here