פרסום מודעות בגלובס בזמן משבר כלכלי
מקור pixabay

ישראל חווה בשנה האחרונה משבר כלכלי לא פשוט שהוא פועל יוצא של מגפת הקורונה על כל השלכותיה. אך דווקא בזמנים מאתגרים אלו, חשוב לחשוב בצורה יצירתית ולהשתמש בכל אפיק אפשרי על-מנת להצליח ולהתאושש מהמשבר. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי הפופולריות של הנושא הכלכלי גבוהה מתמיד וניתן למנף את העניין הציבורי בנושא זה עבור מי שמפרסם מודעות מסוגים שונים, במיוחד בעיתונים כלכליים.

היתרון של פרסום בעיתון כלכלי בזמן משבר כלכלי

עיתון גלובס הוא העיתון הכלכלי המוביל בישראל, עם תפוצה יומית של מאות אלפי קוראים. דווקא עכשיו, בזמן משבר כלכלי שנלווה למשבר רפואי חמור הקורונה, כל אותם מאות אלפי ישראלים נצמדים בשקיקה לכל פיסת מידע המופיעה בעיתון, בניסיון לגבש לעצמם הבנה טובה ומקיפה יותר של המצב. פרסום מודעת אבל בגלובס היא הזדמנות להשתמש בהתעניינות הרבה בנושא הכלכלי על-מנת לחשוף את אלו שפרסומים כמו מודעת מכרז, המגייסת כמה שיותר מתחרים בפרויקט מסוים מעניינים אותם.

תפוצה בהיקפים שלא הכרתם

אחד ההבדלים המשמעותיים בין פרסום בעיתון כלכלי לבין פרסום באחת מהמדיות החברתיות ואפילו בגוגל, הוא לא רק כמות האנשים שנחשפים לפרסום, אלא גם היכולת של המסר השיווקי להגיע לכמה שיותר אנשים. בעוד שמודעות במדיה הדיגיטלית מגבילות את עצמן למסך טלפון או מחשב בודד, לעיתונים – וגלובס ביניהם – יש נטייה להתגלגל מיד ליד ולהגיע לכמה אנשים באותו בית אב וגם לאנשים מבתי אב שונים לחלוטין. תוסיפו לכך את ההתעניינות המוגברת בנושאים כלכליים שהוזכרה קודם לכן ותקבלו פרסום בעיתון כלכלי שעובד עבורכם וחושף את עצמו לקהלי יעד גדולים ומגוונים.

אילו עוד סוגים של מודעות אפשר לפרסם בגלובס?

פרסום בעיתון כלכלי כמו גלובס אינו מוגבל למודעות שיווקיות בלבד. ניתן לנצל את התפוצה ואת הביקוש לעיתון גם עבור מסרים מסוג אחר, כמו למשל מודעת אבל בגלובס, או למשל פרסום מודעת מכרז. מודעות מכרז מפורסמות על-ידי כל גוף המעוניין לבקש הצעות מחיר מכמה שיותר גורמים, במטרה להעניק את הזכייה במכרז לגורם שיציג את ההצעה הנמוכה ביותר, העומדת בקריטריונים אותם קובע מפרסם המרכז. על-מנת לקבל כמה שיותר הצעות מחיר ולהצליח לברור מהן, יש צורך להגיע לכמה שיותר גורמים שיכולים להתחרות במרכז ואת זה אפשר להשיג בקלות באמצעות פרסום בעיתון כלכלי כמו גלובס. מודעת מכרז יכולה היא בדרך לא גדולה כמו מודעות פרסומיות, אבל תיאורטית האפשרות קיימת וכל לקוח יכול לפרסם מודעת מכרז בגודל משתנה בהתאם לצרכיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here