פתיחת עסק חדש

עבור רבים, בין אם אלה צעירים אחרי צבא או אנשים בוגרים יותר החושבים על שינוי כיוון, פתיחת עסק חדש היא חלום שהם רק מחכים לרגע הנכון להגשים אותו. עם זאת, גם ברגע מרגש כמו הפתיחה חשוב להתנהל נכון. עבור רבים אשר רק פותחים את העסק התנהלות פיננסית שוטפת וגם לטווח ארוך יותר היא עניין כמעט זר. אמנם כולנו מתנהלים כלכלית בחיינו הפרטיים, אך ניהול עסק הוא עניין אחר לגמרי. לכן, אם אתם עומדים לפתוח עסק או נמצאים אל תתנהלו לבד. פנו לרואה חשבון שילווה אתכם בכל הנוגע לפתיחת העסק מבחינה בירוקרטית וגם בהתנהלות כספית שוטפת וגם לטווח ארוך יותר.

מה חשוב לדעת על פתיחת עסק חדש?

פתיחת עסק חדש דורשת קודם כל את רישומו ברשות המיסים. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי (כשתידרשו להגיע למקום פיזית…) או להקל על עצמכם ולעשות זאת בעזרת רואה החשבון שלכם שידאג לכל הבירוקרטיה עבורכם. עם הרישום ייפתח תיק עוסק פטור או עוסק מורשה. חשוב להבין היטב מה המשמעות של כל סטטוס ומה אתם מחויבים לבצע במסגרת ההגדרה. מעבר לכך חשוב לדעת איך לגשת להתנהלות כלכלית, מהו תזרים מזומנים, מאזני רווח והפסד וכיצד להתנהל נכון. רואה החשבון ינחה אתכם וגם יבצע עבורכם פעולות שיסייעו לכם להרוויח טוב יותר בזכות התנהלות כלכלית נכונה.

לבחור נאת רואה החשבון שיהיה לצידכם ברגעים הראשונים וגם לאחר מכן

במיוחד כאשר מדובר על פתיחת עסק חדש בו יש עומס רב וגם התרגשות המאפיינים התחלות חשוב לבחור רואה חשבון המספק מגוון רחב של שירותים ויוכל לסייע לכם בכל עניין הקשור להתנהלות כלכלית ומיסוי. רואה חשבון יוכל לסייע לכם למשל בהכנת תוכנית עסקית לצורך קבלת מימון, דבר החשוב במיוחד לעסק בתחילת דרכו. רואה החשבון יוכל לקבוע יחד איתכם יעדים קצרי טווח וארוכי טווח שיתוו לכם דרך ברורה יותר. מעבר לכך כמובן יסייע בכל ההתנהלות השוטפת: הוצאת קבלות ו/או חשבוניות, הגשת דו"ח שנתי למס הכנסה (לכבוד יום הולדת שנה לעסק..) ועוד.

משרד רו"ח פייג ויסקוס ושות' מספק מגוון שירותים בתחום הנהלת חשבונות, ראיית חשבון ואף ייעוץ משפטי בענייני מיסוי לעסקים בכל סדר גודל, מעסקים קטנים ועד חברות גדולות. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here