קרדיט: https://bambuk-events.co.il/

אתם בטח מכירים את הרגע הזה שבו אתם מכינים לעצמכם קפה טוב, ומתיישבים בחצר באירוע שאליו הוזמנתם. מברכים על מזלכם, על הפסטורליות, על הרגע שבו חלמתם על זה. ואז תוך מספר שניות מתחילים להזיע מול השמש הקופחת. אין מה לעשות, אנחנו הרי מדינה חמה. מדינה שבה פתרונות הצללה הוא מצרך בסיסי. ולאו דווקא בקיץ בעצם, גם בחורף כאשר ישנן רוחות, או ישנם גשמים. אבל היות ואנחנו מדינה שבה רוב החודשים הם חודשים חמים. אולי פשוט באמת עדיף שנצליל. איזה פתרונות מתאימים לכם? מיד תדעו.

פתרונות הצללה – מה עושים עם זה?

היות ואנחנו ממש זקוקים לפתרונות הצללה במגוון של סיטואציות, ולאו דווקא אלו שקשורות לאירוע. אלא גם אנשים שיש להם מרפסות, או חצרות וגינות ישנם פתרונות ייחודיים לכל מיני מטרות. בין אם מדובר בבית פרטי, דירה, או פנטהאוז, ובין אם מדובר באירוע או גינה גדולה במרחב ציבורי.

כשאתם בוחרים את אמצעי ההצללה המתאים לכם אתם יכולים למקסם את התוצאות. אך חשוב לשים לב להבדלים. ולקחת בחשבון שאתם שוכרים את החברה המקצועית ביותר בתחום.

פתרונות הצללה – יש לכם יתרון

לא מעט אנשים תוהים מה הצללה נותנת להם. הרי נראה שקירוי הוא אמצעי גדול מאד, חשוב לדעת מה צריך לעשות בדיוק על מנת שתוכלו ליהנות מההצללה שבחרתם:

  • חשוב להתאים אישית את פתרון ההצללה במיוחד לצרכים שלכם. התאמה אישית תספק לא רק צל, אלא גם לא תאפשר פגיעה אסתטית במבנה בו ביקשתם הצללה.
  • פתרון הצללה איכותי יאפשר פחות הוצאות קירור בעונה החמה ובימים החמים. הסיבה לכך היא כי המזגן לא יעבוד יותר מדי.
  • הצללה בימי החורף והקיץ עבור מסעדות ובתי קפה הוא פתרון אידיאלי לנצל שטח פתוח. כאן לדוגמא חשוב להשקיע מאד בפתרון הצללה איכותית המתאים גם ברמה בטיחותית.

לבחור נכון

איך נדע מה מתאים לנו? הנה מספר פתרונות הצללה עיקריים ופופולריים במיוחד מצוות המומחים של במבוק אירועים שישמחו להתאים לכם פתרון:

מרקיזה

מתאימה לקירוי מרפסת, אין צורך בבניה ובהוצאות רבות מדי. מאפשרת קיפול נוח ועמידה נגד השמש והגשם. מתאימה לחלונות ראווה ובתי קפה.

סוכך

סוככים מתאימים למעשה כמעט לכל מקום, וגם לכל צורך. הדגמים מאד מגוונים ואפשר לבחור סוכך עם מנוע, מסילות, זרועות ועוד. זהו מוצר המתאים לקירוי חלונות, כניסה לעסק או לבית ואף מתאים גם לגינה.

רשת צל

פתרון חכם ביותר להצללת שטחים גדולים של גינות ציבוריות. פתרון בעל מגוון דגמים, גם מעוצבים וגם לא מעוצבים.

פרגולה

פתרון אידיאלי לגינות ולבתים פרטיים. מאפשר עיצובים ייחודיים, ועמידות חזקה מאד לאקלים הישראלי.

מאמר זה נכתב על ידי במבוק הפקות אירועים, אנו חברה שהוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה להעניק מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה ולכל סוגי האירועים. אנחנו נותנים דגש מעל הכל ומתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

במבוק הפקות אירועים מעניקה שירות באהבה בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. התקשרו כבר עכשיו לפרטים נוספים וייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here