צילום חתונה אינו משחק ילדים אלא משחק של מומחים
קרדיט - freepik

מעבר להיותו היום המרגש ביותר עבור הזוג, יום החתונה הוא גם התנקזות של כל הארגונים וההכנות שחלו חודשים רבים לפני כן. אם זה סגירת האולם, בחירת הדיג'יי, מעצבת השמלה, המלון וכמובן צוות הצילום. אם נחשוב לעומק נבין כי מה שנשאר לזוג מהחתונה לטווח הארוך זה הזיכרונות, כלומר אלבום התמונות והוידאו. כך שבחירת הצלם היא קריטית ומשמעותית לא רק לאותו רגע אלא בעיקר לטווח הארוך, שנים אחר-כך.

צוות צילום שמוכח בניסיון שלו ובמקצועיות ידע להוביל את הזוג בצורה סבלנית ורגישה ביום הטהור והלחוץ ביותר שכנראה ידעו. הם יצליחו לתפוס את הרגעים הנכונים, המבטים החוששים ומלאי הצפייה. וגם את השנייה הזו לפני שהחתן שובר את הכוס והופך לאדם נשוי.

ידוע כי צילום בכלל וצילום חתונה בפרט הוא מעבר ללחיצה על כפתור או לשחק עם אור וצל, זו אומנות בו צלם חתונות שעומד מאחורי עדשת המצלמה מצליח לזהות את הקומפוזיציות שמתאימות לזוג, ידע לקרוא את הוויב שלהם בין השורות ויזהה את הלוקשיין שבו הם מרגישים בנוח. הפרטים האלו הם שמבדילים בין צלם מקצועי לחובבני.

העריכה שנעשית לאחר מכן היא גם פקטור לבחינה אם זה צלם אירועים מקצועי. כלומר אם התמונות שמתקבלות הן באיכות גבוהה, הווידאו מצולם במספר זוויות שונות ומציג את המיטב שהיה באירוע תוך שהוא מעביר את האווירה שהייתה. בנוסף, צלם טוב הוא כזה שמאופיין באינטליגנציה ריגשית וההבנה שלא כל אחד מרגיש בנוח לעמוד מול המצלמה לפזר חיוכים ולעמוד בתנוחות שביומיום לא פוגשות אותו. כך שאחד מהתפקידים של הצלם הוא לגרום לזוג להרגיש בנוח ולתת להם להנות מהצילומים כשהמטרה שעומדת לנגד עיניו היא החוויה שלהם.

להתרשמות מעבודות קודמות שלנו הכוללות תמונות סטילס ווידאו מחתונות קודמות שצילמנו תוכלו להיכנס לאתר שלנו. אנחנו מציעים חבילות צילום שונות, אחת מהן היא הכוללת צילום סטילס, צילום וידאו וצילומי זוגיות לפני יום האירוע, כמו Save The Date או Trash The Dress. חבילה נוספת כוללת חבילת אלבומים דיגיטליים. כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו לשיחת ייעוץ בו תקבלו את כל הפרטים ונעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם. מעבר לתיק עבודות, באתר תוכלו למצוא מאמרים וכתבות עם מידע וטיפים שלנו, צלמים למודי ניסיון, שיעזרו להם להתארגן ולעבור את היום המרגש הזה בצורה הטובה ביותר.

אחד מסימני הדגל שלנו היא לתת לכל לקוח את מלוא תשומת הלב ומוצר מוגמר שעונה על כל הציפיות שלו. כך שעריכה מקצועית של כל תמונה היא בגדר חובה עם אספקה מהירה שלא עולה על חודשיים. שהרי טוב שם טוב משמן טוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here