credit freepik

קרדיט: תיירות קיבוץ אורטל

מי מאיתנו לא חולם להתעורר בבקתת עץ חלומית, לפתוח חלון ולהביט על נופי הגולן המרהיבים, לשאוף אוויר נקי וצלול ולהתכונן ליום נוסף של חוויות נופש חלומיות? אחד הדברים המיוחדים ביותר במתחם הנופש של קיבוץ אורטל בצפון רמת הגולן הוא השילוב הנדיר בין חוויה כפרית איכותית ואותנטיות קיבוצית שורשית ובין לינת פאר בבקתות עץ יפהפיות פרטיות, אינטימיות ושקטות. בקתות העץ של קיבוץ אורטל מטופחות ומושקעות ועומדות בסטנדרטים תיירותיים גבוהים. בלב חורשת אורנים גבוהה, ליד בוסתן ריחני של עצי פרי, בסמוך לחוות סוסים גדולה ומול נופי הגולן המפעימים – בקיבוץ אורטל תוכלו להתרחק מחיי העיר השוקקים, למצוא שלווה ושקט, לגעת בגולן ולהתאהב בו מחדש. אם גם אתם חושבים לקחת פסק זמן קצר מהחיים, ואם גם אתם חולמים על השקט ועל המרחבים של רמת הגולן, אתם מוזמנים לנפוש בצימרים של קיבוץ אורטל. רוצים לדעת מהו סוד הקסם שלהם? הישארו עימנו.

חופשה חלומית באווירה אירופאית

כשמגיעים לקיבוץ אורטל, אי אפשר שלא לשים לב לבקתות העץ היפהפיות ולהתאהב בהן ממבט ראשון. אף שהן בולטות ביופיין ובמראה הכפרי הייחודי שלהן, בקתות הנופש באורטל מבטאות את האופי הכפרי הפשוט המאפיין את אורחות החיים של תושבי הקיבוץ ואת השלווה והרוגע שאופפים אותם. קיבוץ אורטל הוא הקיבוץ השיתופי האחרון שנותר בצפון רמת הגולן, והביקור בו הוא חוויה אותנטית העומדת בפני עצמה. האהבה לארץ, לאדמה, לנופים ניכרת בכל פינה במתחם הנופש ובכל בקתה ובקתה. בקתות העץ המפוארות מוסיפות נופך ייחודי לאחווה הקיבוצית המפוארת ומאפשרות לנופשים להשתלב בה ולהתרפק עליה. העיצובים הכפריים האופייניים לבקתות העץ באורטל, פותחים לנופשים צוהר עוצמתי לגולן ולנופיו ומקרבים אותם לאדמה הבזלתית, לנופים ההרריים וליופי הארץ־ישראלי שאין שני לו. גם אם תרגישו כמו באירופה, היו בטוחים שאתם בבית – במקום היפה ביותר בארץ. הצימרים היפהפיים של קיבוץ אורטל מחזירים אתכם לארץ ישראל של פעם ומזמינים אתכם להתאהב בה מחדש.

להתחיל את חופשת הסקי באורטל

מה דעתכם להתכרבל יחד מול הקמין הבוער, להריח את גזרי העץ שנשרפים לאיטם, להציץ מבעד לחלון ולראות איך השלג הצחור נערם על השבילים, מקשט את צמרות העצים וצובע את האדמה בלבן? חופשה חורפית בבקתות העץ של קיבוץ אורטל היא בדיוק מה שאתם צריכים. כדי לראות את השלג, לגעת בו, להרגיש אותו ולשחק איתו לא צריך להרחיק עד החרמון. אפשר להתמוגג ממנו ממש כאן באורטל במתחם הצימרים היפה ביותר ברמת הגולן. קומו בבוקר, מלאו את הבקתה בניחוחות קפה משכרים, צאו אל המרפסת המרווחת והרוו את עינכם בלבן המכסה את הגבעות, את השבילים, את שטחי המרעה ואת ההרים שמסביב. קחו זמן להפנים את המראות ואת התחושות, כי זוהי חוויה ייחודית וכמעט חד־פעמית. אין דבר טוב יותר מבילוי חורפי מושלג בקיבוץ אורטל, ואין דרך טובה מזו להתחיל את חופשת הסקי שלכם.

אטרקציות חווייתיות במרחק צעידה

קיבוץ אורטל מנגיש לנופשים בו שפע של אטרקציות חווייתיות לקבוצות, לזוגות, ולכל המשפחה, והכול בתוך הקיבוץ ובמרחק צעידה. בין שאתם אוהבים בילויים סולידיים בחיק הטבע, ובין שאתם מחפשים את האקשן ואת האקסטרים, בקיבוץ אורטל תמצאו את הכול מהכול החל ברכיבה על סוסים בין שטחי המרעה של הקיבוץ, דרך טיולי אופניים בשבילים ובשמורות וכלה ברכיבת ריידרים מעצימה במסלולי שטח מאתגרים. קיבוץ אורטל מזמין אתכם ליהנות גם מחוויה קולינרית אותנטית בחדר האוכל הקיבוצי, מסדנאות שוקולד מתוקות, מטיולי עששיות בלילות ירח ומהיכרות פשוטה ומלבבת עם הקיבוץ ותושביו.

מוכנים לגלות את סוד הקסם של קיבוץ אורטל?

הקסם הייחודי של קיבוץ אורטל מצוי בצימרים, בבקתות העץ, בחדרי האירוח, בשבילים, בנופים ובאנשים. הוא מחכה להתגלות ויסחוף אתכם לחופשה נהדרת ובלתי נשכחת. אתם מוזמנים!

לפרטים נוספים: https://www.ortal.net/ 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here