קרדיט: באדיבות קבוצת אמסלם טורס.

קבוצת אמסלם טורס, השלימה בהצלחה את מבצע הסיוע ההומניטרי של ממשלת ישראל לאוקראינה בניצוחו של משרד החוץ ובסיוע חברת אל על. מבצע ההטסה שעל חלקו הביצועי נמנתה זרוע הקרגו של הקבוצה "מוריס א. רפאל", כלל רכבת אווירית של שלושה מטוסים אשר הובילו 100 טון של ציוד הומניטרי לורשה, פולין.
"מוריס א. רפאל", מקבוצת אמסלם טורס, מנוהלת על ידי אורגד מזרחי וצוות מיומן ומקצועי בעל ותק של עשרות שנים בתחום הקרגו. תפעולו של המבצע ארך למעלה מיומיים וכלל הטסת מטען כבד אשר נועד לסייע בשטח ולחזק את אזרחי אוקראינה אשר מצויים במצוקה. אל המטוס השלישי הצטרפו נוסף למטען, גם בכירים ממשרד החוץ, עיתונאים ומתנדבים מקבוצת אמסלם טורס, אשר בחרו לתת כתף ולסייע בשעה קשה זו לאזרחי אוקראינה.
יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מסר "ליבנו יוצא אל העם האוקראיני לאור הימים הקשים אשר פוקדים אותו, מדובר ללא ספק במראות קשים מנשוא. אנו שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו לקחת חלק פעיל לסייע ברגעים אלו לצד משרד החוץ וחברת אל-על. מהלך הומניטרי זה מבטא ערך עליון של אחווה, רעות, הדדיות ואחדות מעל לכל. מדובר במבצע מאתגר ומסועף המתווסף לרקורד עתיר שנים של חילוצים ומבצעים שהוצאנו במהלך שנות פעילותנו. כולנו תקווה שהמציאות באזור תשוב לכנה וישרור שוב שלום בין המדינות".

קרדיט: באדיבות קבוצת אמסלם טורס.

אודות קבוצת אמסלם תיירות ונופש
קבוצת אמסלם תיירות ונופש, היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות ואחת המובילות הענף. הקבוצה מונה מספר חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים , מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים ומוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.

קרדיט: באדיבות קבוצת אמסלם טורס.

אמסלם תיירות ונופש, הינה הבעלים של אתר הנסיעות החדשני ביותר בישראל AMSALEM.CO.IL, "מסעות" המובילות את תחום הטיולים הגיאוגרפיים בישראל, "המטייל" המתמחה בטיולים בארה"ב ובקנדה, "אמסלם מדיקל"- תיירות רפואית והטסות רפואיות, "פאנטסתי"- חבילות נופש בחו"ל, חברת השילוח "מוריס א.רפאל" ועוד.
קבוצת אמסלם נוסדה בשנת 1983 והינה בבעלות משותפת של יעקב ואליעזר אמסלם. החברה מעסיקה למעלה מ-350 עובדים בישראל ומחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב ארצות-הברית, מזרח ארצות- הברית, בריטניה, סין, הונג קונג, הודו, מקסיקו וטורקיה. מטה הקבוצה ממוקם בטבריה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here