הנבחרת הזוכה של KLA
קרדיט: צילום יח"צ

קבוצת הכדורסל של KLA זכתה במקום הראשון בליגה למקומות עבודה, במחוז חיפה. במשחק הגמר הביסה KLA  את הנבחרת של צים בתוצאה 45:27. הקבוצה של KLA משתתפת בליגה מזה 7 שנים ובמחוזיאדה של מחוז חיפה, המתקיימת באילת, זו השנה השלישית.

"אנחנו משחקים בליגה למקומות עבודה פעם בשבוע בשעות הערב, ובדרך כלל נפגשים לאימון נוסף במהלך השבוע. השחקנים מגיעים מכל אגפי וחטיבות הארגון כולל ייצור, הנדסה, מנהלים זוטרים ומנהלים בכירים ובמגרש כולם שווים. המאמן, צחי בנאי, ממחלקת בדיקת איכות,  מכיר את כולנו, השחקנים, ועוזר לנו לשמור על ערך החברות מבלי לפגוע בתחרותיות וברצון להביא הישגים ל- KLA" מספר אייל כהן, קפטן הקבוצה ומהנדס תמיכה טכנית בחטיבת השירות. "ואחרי האימונים, בשביל ההווי, אנחנו משתדלים לצאת לאכול ביחד."

בתחרות המחוזיאדה של מחוז צפון, אשר התקיימה במשך ארבעה ימים באילת, התחרו 6 קבוצות אשר הגיעו מן החברות: יוניליוור, אגד, טאוור, צים, בתי משפט וכאמור KLA.

"ארבעה ימים הקדשנו לטורניר הזה. בהתחשב בעובדה שכולנו בעלי משפחות, וכולנו נעדרים הרבה מהבית בגלל נסיעות עבודה לחו"ל – זה לא היה טריוויאלי להגיע לתחרות באילת. אבל המחויבות שלנו לקבוצה גבוהה, גם המשפחות תומכות והודות לכל הפרגון הזה השבוע כל יום שחקן אחר לוקח את הגביע הביתה להראות לילדים."

ביום ראשון אחרי התחרות התכנסו כל חברי הקבוצה לארוחת צהריים משותפת בחדר האוכל של KLA. "זה היה נחמד לראות את הגאווה על פניהם של חברינו לעבודה."

"אנחנו שומרים על מקצועיות גבוהה גם בעבודה וגם במגרש, יחד עם זאת, הנבחרת מאפשרת לנו לפתח קשרים עם אנשים מחטיבות אחרות ועל רקע זה נוצרו חברויות מאוד קרובות. כור ההיתוך הזה, בסופו של יום, נותן הרבה יותר מאשר קבוצת כדורסל."

 

הנבחרת הזוכה של KLA
קרדיט: צילום יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here