קיץ דיגיטלי במגוון קייטנות במגדל העמק 2

לצד קייטנות רבות ייהנו הקיץ הזה ילדי מגדל העמק גם משתי קייטנות דיגיטליות ללא עלות כספית "סיסמה לשעות הפנאי" ו"קיץ דיגיטלי בלהבה".

מגדל העמק שהובילה את מחאת הקייטנות בשנתיים האחרונות, שומרת גם השנה על מקומה בצמרת הערים הזולות במחירי הקייטנות לצד שפע של קייטנות מגוונות וביניהן קייטנת חינמית "בית ספר של החופש הגדול" לתלמידי א'-ג', קייטנת אנגלית לתלמידי ד'-ה' בעלות של 300 שקלים בלבד,  "מותק של כיף", "תגליות והמצאות ישראליות", קייטנת הכוכבים" ועוד שתי קייטנות "דיגיטליות".

בעולם הדיגיטלי הדינמי והמשתנה, נוצר פער בין הטכנולוגיה המתחדשת לבין הידע שקיים אצל התלמידים באשר לצריכתה ולשימוש המושכל בה. במטרה לגשר על פער זה החליטו להפעיל במגדל העמק שתי קייטנות שיעסקו בנושא. הקייטנה הראשונה "סיסמא לשעות הפנאי" תפעל הודות לשיתוף פעולה של עיריית מגדל העמק, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומיזם "סיסמה לכל תלמיד" ממשיכים בחוגי העשרה דיגיטלית גם בקיץ ללא עלות כספית. התוכנית הייחודית מיועדת "לתלמידי כיתות ג'-ו' במטרה להעשיר ולהעצים את הילד דרך עולם המחשב והאינטרנט. בין הנושאים הנלמדים: מדיה דיגיטלית, יזמות ופיתוח אפליקציות, פיתוח משחקים, תכנות בסיסי, מיינקראפט ועוד. מספר המקומות בתוכנית מוגבל ומותנה בהרשמה מראש בבתי הספר.

הקייטנה השנייה שתעסוק בנושא תתקיים במרכז ללימוד מחשבים "להב"ה" שנמצא בספריה העירונית. הקייטנה "קיץ דיגיטלי בלהבה" שהינה ללא עלות כספית ומיועדת לבוגרי כיתות א' עד ד', תחל בסוף חודש יולי ותימשך עד לאמצע חודש אוגוסט, בשלושה סבבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here