קרדיט לתמונה: havat-yk.co.il

בעבר הרחוק ישראלים הכירו היטב את אתרי הקמפינג שמפוזרים בישראל ואירחו משפחות לימים שלמים של קמפינג מהנה ליד מקורות מים או בטבע, רק כדי ליהנות מהחורשה או מהיער או מהמתחמים שליד הכנרת או חוף ים סוף. היום יש הרבה פחות אבל האתרים שמתאימים למשפחות שמחפשות לינה באוהלים בצפון הם יותר פרטיים וסגורים ונמצאים בנקודות חן מרהיבות שהוקמו על ידי יזמים אוהבי טבע. במקומות כאלה אתם יכולים להתארח ולהקים אוהלים או להתארח באוהלים שיש במקום, אם במשפחות או באוהלי ענק שיש בהם עשרות אנשים, כמו חאנים וכמו מתחמים מיוחדים כאלה שמוצאים פה ושם כיום. במקום כמו חוות ימה וקדמה תוכלו להקים אוהל משלכם, להשתמש בשירותים ומקלחות מודרניים ומתוחזקים היטב עם מים חמים, לבשל לעצמכם ארוחות או להזמין ארוחות לקבוצות גדולות, להתארח שם עם ילדים וליהנות מפעילויות שונות שמותאמות לילדים כמו סדנאות ושאר הדברים שהם אוהבים.

הטבע קורא לילדים שאוהבים פעילות

סדנאות שונות שמתאימות לילדים שאוהבים פעילות ולמידה מעניינת בשטח מוצעים לכם במקום כזה, כדי לבקר שם לכמה שעות או לכמה ימים. סדנאות לילדים בצפון מציעות מהיכרות עם פעולות חקלאיות כמו אפייה מקמח שנטחן מחיטה ועד הכנת מוצרי חלב ויצירת שמן זית. אפשר גם להזמין סדנאות יצירה שמלמדות אותם להיות יצירתיים, לפתח כישורים ולפתח את הביטחון העצמי, להתחבר עם ילדים אחרים ולתקשר, ללמוד נושאי תרבות מגוונים וכל זה באווירה משפחתית תומכת ומעודד, שכל המשפחה יכולה להשתתף בה. וכל זה קורה באזור מקסים בטבע, בגליל התחתון, במקום שיש בו גם אפשרויות לצאת לטיולים רגליים או ברכב וכדי להכיר את האזור המיוחד הזה שמרחיב את הלב ואת הנשמה.

אירועים מכל סוג

במקום כמו חווה פרטית אפשר להזמין ולערוך אירועים שונים, משמחות מיוחדות ומשפחתיות ועד פסטיבלים, ריטריטים, סדנאות רוחניות שמחייבות התבודדות ויצירת קשר עם אנשים והתחברות לטבע. השכרת מקום לאירוע פרטי יכול להתאים גם למי שרוצה לערוך יום חברה או אירוע עסקי במקום שונה לגמרי, מתאים במיוחד לסדנאות גיבוש למנהלים או לכל ארגון שרוצה להראות לעובדים שלו שאפשר ליהנות גם מחוץ למזגן ולמשרד ולמצוא עניין בטבע. חוות ימה וקדמה מציעה לא רק מתחם סגור ומוגן אלא טבע מרהיב שבו יש מתקנים ואוהלים שמתאימים לכל אירוע שתרצו לערוך, יחד עם שירותי ההפקה של המקום שמפיקים לכם אירוע ייחודי שלא תשכחו אותו. אירועים כאלה יכולים להיות קטנים או גדולים ולהכיל כל מה שתרצו להציג בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here