צילום יחצ

מזג האוויר הגשום בחלק מימי החנוכה לא קלקל את החגיגה: לראשונה נערך בעמק הירדן סימפוזיון פיסול, בסיומו הוכנו פסלים מיוחדים אשר יוצבו בקרוב בטיילת הראשונים ובטיילת צמח.

בסימפוזיון הפיסול שהפיק אגף תפעול ושפ"ע במועצה האזורית עמק הירדן השתתפו 5 אמנים וותיקים אשר פיסלו באבן גלילית ואבן בזלת, שניים מהם תושבי עמק הירדן: אסתי סחייק הר-לב ויובל לופן כאשר לצידם השתתפו האמנים נביל עסקאלה, אמל סרחאן וחיכמאת ח'רייס. האמנים פיסלו את היצירות בכניסה לחוף צמח במהלך שבוע החנוכה ובכל יום השתתפו בשיח עם הקהל שהגיע למקום. לצד סימפוזיון הפיסול התקיים גם פסטיבל קיימות מיוחד במסגרתו נערכו פעילויות רבות לכל המשפחה. "חציבה באבן היא דרך סביבתית המנציחה את התרבות היפה של העמק", אמר מנהל אגף תפעול ושפ"ע רענן סרי, "אנו מודים לאומנים המוכשרים ומודים לתושבים על התמיכה והביקורת החיובית לקידום פרויקטים מסוג זה".

"סימפוזיון הפיסול הראשון הנערך בעמק הציע להורים וילדים בילוי מיוחד ושונה בחג החנוכה. שמחנו מאוד ששניים מהאמנים שהשתתפו באירוע הם אנשי העמק, שיוצרים וסופגים השראה מנופיו הייחודיים. כל הכבוד לאנשי שפ"ע על ההפקה, אנחנו בטוחים שזו התחלה של מסורת נפלאה!" מסכם ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here