קרן רש

הקרן נענתה לבקשת העירייה לקחת חלק משמעותי במהפכת הפיתוח וההתחדשות העירונית

בשורה טובה לעיריית נצרת עילית ולתושביה: קרן רש"י הודיעה בתחילת השבוע על הקצאת שני מיליון דולר לטובת חיזוק תשתיות עירוניות בנצרת עילית.

לאישור התקציב המיוחד קדם תהליך ממושך, במסגרתו התקיימה ישיבת עבודה של יו"ר הקרן, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, וצוותו עם ראש העיר, רונן פלוט, ועם מנכ"לית העירייה, חוה בכר. "ראש העיר הציג בפני יו"ר הקרן את הצורך בחיזוק נצרת עילית הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הקהילתי, והדגיש כי צמיחתה המחודשת של העיר ושגשוגה הן יעד לאומי חשוב ממדרגה ראשונה," הסבירה בכר וציינה, כי אשכנזי הטה אוזן קשבת לדברי ראש העיר והבטיח לסייע במסגרת פעילות הקרן.

השטר נפרע השבוע במלואו. העירייה קיבלה את הבשורה על אישור תקציב מיוחד בסך 2 מיליון דולר לטובת הפרויקט, שיהיה מקיף ויכלול את תחומי הפעילות המרכזיים המשיקים לתושבים הן בתחום הפיזי והן בתחום החברתי.

"מדובר במתנה גדולה לנצרת עילית ולתושביה," אמרה ראש מנהל חינוך וקהילה, אורנה פישר, וציינה כי התקציב הייעודי ישמש גם לפרויקטים חינוכיים גדולים, המשלבים חיזוק הקהילה.

פלוט שיגר מכתב תודה ליו"ר הקרן ולצוותו בו כתב: "העירייה מברכת על נכונותה של הקרן להרחיב באופן משמעותי את פעילותה ביישוב ולקחת חלק פעיל ביישום החזון שמוביל ראש העיר."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here