תקשורת טלפתית עם כלבים
קרדיט צלם- אמיר אזולאי

מאיו מדברת עם כלבים. שמעתי עליה מחברה.אני סקרן. סקפטי , אני מודה , אבל אחרי מה ששמעתי מהחברה אני חייב ללכת לבדוק את העניין.אני פוגש את מאיו ליד הנחל. בחיוך חם ועיניים גדולות ויפות היא מתחילה לספר לי.

"אני מבינה לגמרי את הסקפטיות. גם אני בעצמי , בן אדם סקפטי. באתי בכלל מכיוון אחר , למדתי כלכלה ויחסים בין לאומיים , אני בן אדם של הראש. בגלל זה הייתי צריכה לרדת לשורש העניין ולהבין איך יכול להיות שזה עובד. גיליתי שנעשו מחקרים מאז סוף המאה ה 19 בנושא טלפתיה. היום אפילו מוסדות כמו הארוורד  , בו התבצע ניסוי בטלפתיה ב 2014 ,מכירים בקיומה של דרך התקשורת הזו.

בעולם המקצוע הזה מוכר מאוד ומכונה Animal Communicator

לארץ זה הגיע רק לפני מספר שנים , ויש עדיין המון ספקנות סביב הנושא.

הטלפתיה היא יכולת קוגנטיבית , שבדרך כלל נמצאת ב 95% מהמוח בהם רוב האנשים לא יודעים להשתמש , אבל הפוטניאל  הטלפתי קיים אצל כולנו.

שבטים ילידים כמו המאיה, האינדיאנים והאבוריג'ינים משתמשים בטלפתיה עם חיות מזה אלפי שנים.

טלפתיה זו מילה קצת מרתיעה לא? נותן את הרושם שאת מעלה באוב.

טלפתיה זו רק מילה , ואם אנחנו רוצים להשתמש במונח אחר , אפשר גם לקרוא לזה כמו שקורא לזה צבא ארה"ב- "צפייה מרחוק". REMOTE VIEWING)) היום אגב , יש קורסים בצבא האמריקאי שבהם מלמדים איך לאתר  מטרות בעלות חשיבות אסטרטגית גבוהה שאין גישה פיסית אליהם. כלומר טלפתיה. הפיסיקאי ראסל טארג היה אחד הראשונים שלימדו את הקורס הזה במסגרת ה CIA, כבר בשנות ה 70'.

נולדת עם היכולת הזו? אני שואל

" נולדתי עם רגישות גבוהה לעולם הנסתר (לתדרים עדינים) והיום לשמחתי אני מנתבת יכולות אלו למקום פרקטי, בו ניתנת לי הזדמנות ויש לי הכבוד  לעזור לאנשים ולעולם החיות.  כלבים הם מטבעם חיה אוהבת, ותמיד הרגשתי בנוח ליד היצור המקסים והלא-שיפוטי הזה.  אבל הגילוי הגדול באמת מבחינתי היה – שלא צריך להיוולד עם "חוש טלפתי" או איזו יכולת מיסטית כדי לתקשר בצורה כזאת. לכל בני האדם יש יכולת לתקשר ככה. גם אחד עם השני , וגם עם כלבים.

היום אני מייעצת , ומלמדת תקשורת טלפתית עם כלבים, מתוך הבנה כי טלפתיה היא לא משהו מיסטי או "קונספט רוחני" – אלא חוש אמיתי הטבוע  עמוק בד.נ.א שלנו,  חוש שפיתחו אבות אבותינו הקדמונים כדי לתקשר אחד עם השני במרחקים גדולים .

תקשורת טלפתית עם כלבים
קרדיט צלם- אמיר אזולאי

אז מה הכלבים מספרים לך ?

הם יכולים לספר ולהראות לי כל מה שעולה על רוחם. החל ממה הם אוהבים לאכול, איך הם מרגישים לגבי אדם מסוים, חוויות משמעותיות מהעבר שלהם ,מה חסר להם וכואב להם, ועד מה התפקיד  הפרקטי והאנרגטי שלהם בתוך התא המשפחתי.

כל כלב הוא עולם.  לכל כלב יש נקודת מבט משלו , ממש כמו בני אדם. הם אינדווידואלים והם מאוד גאים בעצמם. כן, הם יודעים כשהם טועים, ובגדול הם הרבה יותר מודעים ממה שנדמה לנו.

אין שני כלבים דומים, וכל שיחה נראית אחרת לגמרי!. כל התפיסות שלנו ש"רועה גרמני הוא כזה וכזה" ו"פודלים הם כאלה" התפוגגו כשהתחלתי לפגוש ולדבר עם כל כלב "אחד על אחד". השיחה איתם נותנת לנו יכולת להיות במגע ישיר עם הקול האמיתי שלהם.

שיחה טלפתית יכולה לעזור עם בעיות התנהגות של הכלב?

בוודאי. ולא רק. גם בעיות רגשיות ובעיות בריאותיות. כששואלים אותם ומקבלים תשובה בצורה ישירה , הרבה יותר קל לגלות שורשים של התנהגויות בעייתיות שמלוות את הכלב ומפריעות להתנהלות השלווה בבית. מגיעים אלי כלבים עם חרדת נטישה , עם סרטן ,עם דיכאון , באמת כל קשת הבעיות.

התקשורת הטלפתית נותנת לנו תשובות ישירות  וחוסכת לנו תסכולים ואי הבנות.

 איך הכלבים מרגישים כשאת מתחילה לדבר איתם?

ואוו הם מתרגשים!  סוף סוף מישהו לא רק רואה אותם, אלא גם מקשיב להם! כל הכלבים כמובן גם מבינים מיד שאני רק השליחה, ה"מתרגמת ," ושהמתעניין האמיתי הוא הבעלים. הכלבים הם החיה שיש לה הכי הרבה אינטראקציה עם בני האדם, והם קופצים על ההזדמנות להביע את עצמם.

תקשורת טלפתית עם כלבים
קרדיט צלם- אמיר אזולאי

אז איך בעצם הם מדברים איתך אם כלבים לא יכולים לדבר?

התקשורת הטלפתית עם הכלבים היא למעשה תרגום שהמוח שלנו עושה לאותות חשמליים שנשלחים מהמוח של הכלב. הכלב "משדר" רעיון, שמתורגם לנוסחה, ואז עובר תרגום לשפה אנושית כאשר הוא מגיע לתודעה שלי. אפשר לחשוב על זה כמו על מנגנון של גוגל טרנסלייט- רושמים משהו בשפה אחת –והתוכנה מזהה את המילים ומתרגמת אותן לשפה הדרושה, כך שהן יביעו את הרעיון בצורה מיטבית. לשמחתנו, מנגנון התרגום הזה קיים באופן טבעי אצל כל החיות בטבע, כולל בני האדם.

לפני שאני נכנסת לשיחה עם כלב , אני מתכווננת אליו אנרגטית ומתאימה את התדר שלי לתדר שלו. ככה נפתח מרחב שבו אנחנו יכולים לדבר. הוא יכול להעביר לי מידע בעזרת תמונות , צלילים , ריחות , תחושות גוף ורגשות.

 

אפשר לשאול את הכלב שלי שאלות ספיצפיות?

אפשר ואפילו מומלץ .ככל שהשאלות או הבקשות יותר ממוקדות , ככה לכלב יותר קל לענות עליהן. באמצעות התקשורת אפשר גם להעביר ולקבל מסרים.

 

    ואיך זה עובד בפועל?

ברוב המקרים אני עובדת עם תמונה של הכלב. במקרים חריגים אני גם הולכת לפגוש אותו. המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר "נקייה" לשיחה. ככל שיהיו לי פחות פרטים על הכלב, כך אצור פחות דעות אישיות ואוכל להגיע לתקשורת ממקום יותר פתוח ומדויק. אני רוצה לאפשר לכלב להראות לי את עולמו באופן אותנטי, בלי דעות קדומות ממפגש אישי קודם. ככה גם הבעלים יכולים להיות בטוחים שהתקשורת עם הכלב אכן אמיתית, ואכן עם הכלב שלהם. כשאני מתארת להם לפרטים כלב שמעולם לא פגשתי , גם הסקפטים הכי גדולים לא יכולים להתכחש לזה .

במקביל לעבודה הטלפתית עם כלבים אני מלווה נפגעי פוסט טראומה ומנחת קבוצות. לעיתים קרובות אני משלבת בין העולמות – מלווה פוסט טראומתיים בסיוע כלב שקיבל הכשרה ייעודית ,  ועוזרת לכלבים טראומתיים וחרדתיים.

לאחרונה התחלתי גם לעבוד עם עמותות שמצילות כלבים מכל מיני סיטואציות קשות.כלבים שעברו דברים לא פשוטים. אני משוחחת עם כל כלב ובונה לו תכנית שיקום. האמת , זה מרגש לראות.

ומה את אומרת לאלה אומרים שזה שטויות , שאת מתחזה? 

"תראה יש דרכים הרבה יותר נורמאליות לעשות כסף. מעבר לזה שכבר יש לי עבודה "נורמאלית"..נכנסתי לעולם הזה של עבודה עם כלבים כדי לעזור . כי זה ממלא לי את הלב ומשנה חיים. לשמחתי אני יכולה לאמר בלב שלם שהתקשורת עם הכלבים מדברת בעד עצמה. בסופו של דבר חשוב להסתכל על התוצאות בשטח. בשורה התחתונה-זה עובד.גם האנשים הכי סקפטים יוצאים בהלם אחרי ששוחחתי עם הכלב שלהם. מי שאוהב את הכלב שלו ויש לו ראש פתוח , שמח ומתרגש לשמוע איך הכלב שלו רואה את העולם. וזה עוד ערוץ תקשורת , שמאפשר לנו משהו שעד היום לא ידענו שקיים – הצצה לתוך העולם הפנימי שלהם."

אז עכשיו אני מעט פחות סקפטי , והרבה יותר סקרן- איך הכלבה שלי רואה את העולם?

אל מאיו תוכלו לפנות בעמוד הפייסבוק שלה "הלוחשת כלבים-תקשורת טלפתית".

תקשורת טלפתית עם כלבים
קרדיט צלם- אמיר אזולאי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here