צילום: מוחמד חלילה

ביום ראשון ה 5.3 הגיע ראש עיר נוף הגליל רונן פלוט ופמלייתו לאירוע חגיגי לרגל פתיחת מרכז ללימודי אנגלית לילדים ובני נוער של הלן דורון בעיר, שנפתח בהשקעה הנאמדת בלמעלה מ-200 אלף ₪. האירוע אליו הוזמנו כ 300 מוזמנים וביניהם: בכירי נוף גליל, הורים ותלמידים, משפיענים ומובילי דעת קהל כלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג, טקס גזירת סרט, חשיפת המקום הכולל 4 חדרי לימוד וחשיפת צוות המורים שילמדו ילדים מגיל 3 חודשים ועד 18.

ראש העיר רונן פלוט בירך ואיחל בהצלחה ליוזמים ולמשתתפים. לדבריו: "זהו שירות חשוב לתושבי נוף הגליל, שלא יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר ללימודי האנגלית". כיום אי אפשר להסתדר בלי לימודי אנגלית ברמה גבוהה ואני מאחל מברך את הלן על פתיחת הסניף בעירנו".

הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה אמרה : "אני מברכת את הזכיין החדש האני שוקחה והצוות שלו על הצטרפותם למשפחת הלן דורון בישראל ומזמינה את ההורים, הילדים ובני הנוער בנוף הגליל להגיע למרכז הלימוד החדש ולהיחשף למתנה הטובה ביותר שניתן לקבל – אנגלית ברמת שפת אם בדרך טבעית וללא מאמץ, בדיוק כפי שכל ילד לומד את שפת אמו בבית."

האני שוקחה, מנהל המרכז החדש, חתם את האירוע ואמר: "הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה. בישראל מפעילה החברה למעלה מ- 100 מרכזים ונקודות לימוד ואני גאה לפתוח את הנקודה ה-101 של השיטה הישראלית המצליחה הפועלת גם בעולם עם למעלה מ-1000 מרכזי לימוד ב-39 מדינות.

צילום: מוחמד חלילה

הלן דורון הצהירה וחשפה כי בקרוב תטוס לארה"ב, לרגל פתיחת גני ילדים במסגרת הסכם שחתמה החברה הישראלית עם קואופרטיב החינוך האמריקאי ACES על עסקה הנאמדת בשלב הראשון בהיקף של כ-5 מיליון דולר. החברה הישראלית הלן דורון נכנסת לראשונה לשוק האמריקאי. תחילת הפעילות מתוכננת בשישה גני ילדים במדינת קונטיקט וצפויה להתרחב למדינות נוספות וגם לבתי ספר. הפעילות בארה"ב תציע תכניות לימוד ללמידת השפה הספרדית לתינוקות מגיל חצי שנה ומעלה תכניות הלימוד מותאמות עבור כל שכבת גיל וחומרי הלימוד יועברו באמצעות השיטה הייחודית והמוכרת ללימודי שפת אם בדרך הטבעית בחסותה של הלן דורון. בנוסף, תפעיל החברה גני ילדים בשיטת הלן דורון, בה ישולבו גם מקצועות המתמטיקה, מדעים, ספורט, יוגה, לימודי 7 שפות ויתר על כך תשלב לילדים ארוחות טבעוניות בהתאם לערכי החברה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here