credit pixabay

הגעתם לשלב האחרון בדרך אל בית החלומות שלכם – עיצוב החצר האחורית, או שאולי, הקיץ המתקרב מעורר בכם צורך לעצב מחדש את הגינה. ישנן אפשרויות רבות לשדרוג החצר, בריכה, שולחנות מעודנים או ספסלים מרשימים, ואפילו גריל חשמלי. ועם זאת, קשה להתנגד לאלגנטיות הנצחית ושובת הלב של פסלים או מזרקה לגינה. תוספות אלו לחצר שלכם לא רק משפרות את האסתטיקה הכללית של הגינה ושל הבית כולו, אלא גם יוצרות אווירה שלווה המזמינה אתכם להירגע ולהתחבר מחדש לטבע. אז בין אם אתם מחפשים אווירה קלאסית או עכשווית, פסל לגינה, מזרקה, או שניהם, הם תוספת מושלמת לחלל החיצוני של הבית שלכם, המשרים בו קסם, סגנון ומגע של יוקרה.

הפכו את החצר שלכם למוקד השראה יצירתי

שילוב פסל לגינה הוא דרך אמנותית ונהדרת להחדיר בה טעם ועיצוב אישי, ממלאכים חינניים ויצורים מיתולוגיים ועד עיצובים מופשטים ודמויות קלאסיות, הפסלים הופכים למוקד שמושך את תשומת הלב של העוברים ושבים ושל האורחים שלכם ללא מאמץ. כמו כן, למזרקות יש השפעה קסומה על החושים, והן מסוגלות להפוך כל גינה למקום מפלט שלו עם הזרימה העדינה של המים שיוצרת אווירה שמרגיעה את הנפש. עבור גינה מיוחדת שמשרה תחושה כאילו דרכתם במקום מהאגדות, שקלו לשלב בין מזרקה לגינה לפסלים מרהיבים, בעדיפות לפסלים ומזרקים העשויים אבן טבעית וחומרים אחרים המשתלבים עם הצמחים או אבני הגישה, כדי ליצור אנסמבל הרמוני. כמו כן, מומלץ לעטר את האזור בערוגות פרחים על מנת ליצור נקודת מיקוד המשלבת בין אמנות לטבע, מושכת את העין ויוצרת תחושת איזון.

איפה מחכים לכם מזרקות ופסלים במחירים הוגנים?

למרות היוקרה שמשדרת מזרקה לגינה, או פסלים מאבן, תוספות אלו לחצר אינן זכות השמורה לעשירים בלבד. גם בבתים קטנים, עם חצר קטנה, ניתן למקם פסל או מזרקה בגודל מתאים ולהוסיף נופך אלגנטי שמייחד את החצר. פסל לגינה או מזרקה יכולים להגיע בגדלים שונים, עשויים מחומרים שונים ובעיצובים וסגנונות שונים, וכן, גם במחירים לכל כיס, ולא חייבים לעלות עשרות אלפי שקלים. במידה ואתם מחפשים אחר הפסל או המזרקה המושלמת לחצר האחורית שלכם, הציצו בקטלוג המוצרים באתר PSALE – אתר הקניות של ישראל, בו תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם במקום אחד, במחירים המשתלמים ביותר. מזרקות, פסלים, ואפילו גריל חשמלי, באתר תוכלו למצוא את כל הצרכים לגינה – ועוד. מחשבים, ביגוד, הנעלה ,ציוד משרדי, מוצרי חשמל, ואפילו חופשות, ועוד אלפי מוצרים ממותגים במחירים זולים מחכים לכם באתר עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here