קרדיט FREEPIK

מי שמתעדכן בכול מה שנוגע לתוכניות בנייה בישראל, בוודאי יודע שתוכנית מחיר למשתכן כבר לא אקטואלית, ובמקומה קורמת עור וגידים תוכנית חדשה. משרד השיכון והבינוי החליף את לפני מספר חודשים את התכנית, וכיום רבים יכולים לבחור דירה במחיר של עד שניים וחצי מיליון שקלים עם הנחה משמעותית עבור דירות שנמצאות בפריפריה. בנוסף לכך, יהיו שאר הקלות לרוכשי דירה ראשונה, כמו הנחות ומסלולי רכישה שמציעה המדינה. 

בין אם אתם רוכשים דירה במחיר למשתכן ובין אם אתם עושים זאת לבד או באמצעות התוכנית החדשה לרכישת דירה – כדאי שיהיה לצידכם בכל צעד ושעל עורך דין מקרקעין מיומן שמכיר ויודע כיצד לבצע עסקאות נדל"ן.

אבל מדוע חשוב לבחור באיש המקצוע הזה? 

לבחירת עו"ד מקרקעין וגם להצמד עורך דין ליקויי בנייה ולכך יש כמה סיבות: עורך דין מקרקעין יוכל ללוות אותכם בעסקה הגדולה ביותר בחייכם, והוא יבצע את כל הבדיקות הדרושות בקניית דירה, כמו ביצוע בדיקות נאותות של הקבלן, המשפטן יבצע בדיקות אחר עיקולים ושעבודים עבור נכסי יד שנייה, ויוודא כי אין שעבודים על הנכס שתרצו לרכוש. עורך דין מקרקעין יסייע לבחור שהכול בסדר עם חוזה המכר מול הקבלן, ויעזור לכם לבצע את העסקה הטובה ביותר. 

עורך דין מקרקעין  יבדוק האם העסקה שאתם מתכוונים לבצע בטוחה, האם יש בחוזה שתחתמו מול הקבלן סעיפים שצריך להיזהר מהם, איש המקצוע יעזור לכם להבין כיצד תעשו את העסקה הטובה ביותר, והוא יהיה שם בשבילכם לייצג אותכם בכל מקרה של ביטול הסכמים ושאר תרחישים שעלולים לקרות בעת ביצוע עסקאות נדלן ומקרקעין. 

אז איך תבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר? 

כדי לבחור משפטן מהימן חשוב לשים לב שעורך דין מקרקעין הינו מומלץ, מקצועי, מיומן ומנוסה. שימו לב שמדובר באיש מקצוע שיכול להציע לכם את כל השירותים הדרושים עבור מי שרוכש דירה, החל משעות מליווי בעת העסקה עד חתימה על חוזה או ניסוח חוזה עורך דין נדל"ן יספק ליווי בעת חתימה על חוזה, יבצע בדיקות מסוגלות של דיירים וייצג גם קבלנים וחברות בנייה.

לסיכום, כיום יותר מתמיד חשוב שילוו אותנו אנשי מקצוע בעסקאות שונות, לכן כדאי לבחור תמיד את אנשי המקצוע הטובים ביותר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here