צילום מחסני השוק
בשורה משמעותית לתושבי נוף הגליל והסביבה: רשת מחסני השוק, תשיק בתחילת ספטמבר סניף חדשני ומתקדם בנוף הגליל, בהשקעה של מיליוני שקלים

הסניף החדש שיציע גם שירותי אונליין, ישתרע על פני שטח של 4,500 מ"ר ויעניק חווית קניה ייחודית באמצעות קופות עצמאיות, שתי קצביות פרימיום- בשרים ועופות, מחלקת דגים טריים, מעדניית נקניקים וגבינות מקומיות ומיובאות, מאפיה, חנות פיצוחים וכן, ישווקו גם מוצרים ייעודיים בעלי כשרות מהודרת כולל בשר טרי.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, תחנוך בתחילת ספטמבר 2023, בהשקעה של מיליוני שקלים סניף ייחודי הצפוי לשנות את כל חווית הקניה באזור נוף הגליל והסביבה. הסניף החדש, שמחליף את אושר עד, ששעריו נסגרו באחרונה, שופץ מהיסוד בהשקעה של מיליוני שקלים ויציע מעתה לתושבי האזור חווית קניה מתקדמת שלא נראתה כמותה בעבר, הן מבחינת השירות והן מבחינת תמהיל המוצרים הרחב תוך שמירה על מחירים תחרותיים. לצד השקת הסניף המושקע, יוענקו שירותי אונליין למשלוחים באזור נוף הגליל והסביבה.

מדיניותה של הרשת היא להציג היצע רחב במיוחד של מוצרים בכל קטגוריה, כך שתעמוד ללקוח אופציית הבחירה להרכיב סל קניות מותאם ברמות תמחור שונות התואמות לכיסו ולצרכיו הספציפיים באופן המדויק ביותר.
סניף מחסני השוק בנוף הגליל, ממוקם ברחוב הגלבוע 1 בעיר ומשתרע על שטח של 4,500 מ"ר. הוא כולל חניה חיצונית ותת קרקעית צמודות ללא תשלום, לנוחיות לקוחות הרשת. סניף זה מתוכנן להיות מהפעילים והבולטים בישראל, כשגולת הכותרת היא גיוון רחב באינספור קטגוריות ותתי קטגוריות. הוא יספק מענה לקהלים שונים החיים בהרמוניה באזור, ומתוך כך גם לציבור החרדי, באמצעות שיווק מוצרים נקודתיים המשלבים כשרות מהודרת לרבות בשר טרי, דבר שלא היה לו מענה בעבר לתושבי האזור.
קצביית הפרימיום של הרשת הפכה לשם דבר והיא ידועה בשיווק מוצריה הטריים והאיכותיים, בדומה לקצביות בוטיק. היא תכלול שתי קצביות פרימיום- בשר וקצביית עופות. גם חובבי הדגים יהנו ממאות סוגים של דגים טריים, או קפואים לבחירה. נוסף לכך, יוצעו במעדניית הפרימיום גבינות ונקניקים איכותיים מקומיים וגם מיובאים, מחלקת פיצוחים בקונספט של חנות בתוך חנות, עם מגוון עצום של פיצוחים ופירות יבשים. מאפיה פעילה ומחלקת פירות וירקות טריים גדולה ומושקעת.

הסניף החדש שינה פניו ועוצב בעיצוב מודרני ובקווים נקיים, בדומה לשפה העיצובית של הרשת והוטמעו בו מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם לרווחת העובדים והקונים. כמו כן, הוצבו 10 קופות עצמאיות על מנת לייעל את החוויה ולקצר את זמני ההמתנה בקופות.
רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ועם השקתו של סניף נוף הגליל, היא תמנה 64 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות ומציעה מגוון רחב של הטבות ומבצעים באופן תדיר בקבוצת וואטס אפ ייעודית.
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "אנו נרגשים להשיק את הסניף ה-64 שלנו בנוף הגליל, כחלק ממהלך התרחבות ארצי מתמיד. השקה זו היא אסטרטגית ונועדה לשרת את כל תושבי נוף הגליל, נצרת, עפולה והסביבה כשכבר מ- day one יושק שירות האונליין למשלוחים, מלקטי הסניפים עברו הכשרה ארוכה לספק את הסחורה הטובה ביותר כאילו בחרו זאת ליקיריהם".
עוד הוסיפו מהרשת "אנו רואים בנוף הגליל עיר מתפתחת שמושכת אליה קהלים רבים, כך שחשוב לנו להיות שחקן משמעותי בזירה העסקית בה. אנו מאמינים שסניף זה יתברג לרשימת חמשת הסניפים החזקים והמשמעותיים ביותר של הרשת הנמצאת בפריסה ארצית. ראינו לנגד עיננו צורך לשים דגש על תמהיל מוצרים מגוון, במטרה להנגיש מוצרים שקשה להשיג באזור ולהגיע לכמה שיותר קהלי יעד עם מענה מדויק. כחלק ממדיניות הרשת אנו מחוייבים להעניק ערך מוסף, בין אם בשירות לקוחות מצוין לצד מחירים תחרותיים במוצרים מובילים וללא פשרות. אנו מאמינים בערוץ תקשורת פתוח וישיר מול לקוחותינו, כך שאנו מעדכנים באופן שוטף על ההטבות והמבצעים ברשת".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here