צילום: סטודיו A

בשבוע הבא תשיק רשמית רשת מלונות רימונים 2 מתחמי בילוי חדשים, חלק ממותג חדש של הרשת שייקרא NATI'S BAR (הבר של נתי), בהשקעה כוללת של כמיליון ₪.

הבר הראשון ברשת נפתח על גג מלון רימונים מדיסון נהריה, רופטופ בשטח של 200 מ"ר בקומה השמינית מול הים התיכון והשני במלון אוליב בגלבוע הבנוי על אחת הפסגות של הר הגלבוע.

לצד אורחי המלונות, מיועדים הברים החדשים גם כמתחמי בילוי מיוחדים עבור תושבי הגליל המערבי והעמקים. הברים נמצאים בנקודות תצפיות מרהיבות בהן יוכל הקהל הרחב לשבת במתחמי הישיבה המעוצבים, ליהנות מתפריטים מיוחדים שהכינו השפים במלונות, לשתות קוקטיילים ומשקאות שונים, כאשר במדיסון אפשר ליהנות מתפריט בשרי ומנוף ישיר לים ומבריזה מיוחדת ובגלבוע אפשר ליהנות מתפריט חלבי ומנוף המשקיף אל שלושת העמקים – עמק המעיינות, עמק יזרעאל ועמק חרוד. בנוסף, ברופטופ מדיסון ניתן יהיה לערוך גם אירועים פרטיים ועסקיים (עד 180 איש).

לדברי מנכ"ל רשתות המלונות רימונים ואוליב עופר חיות, מתחמי הבילוי החדשים צפויים להוות מוקד משיכה לקהל המקומי בכל אזור "מדובר בקונספט חדש עבורנו ובכוונתנו לפתוח בהמשך ברים חדשים לקהל הרחב גם במלונות נוספים באזורים אחרים כמו תל אביב וירושלים. מדובר על מתחמי בילוי ועסקים לכל דבר ועניין. הגג בנהריה שיושק בשבוע הבא על שפת הים הוא בשורה של ממש לתושבי האזור ובכלל לכל חברי מועדון הרימון שפתחנו מחדש לאחרונה – חברי המועדון יוכלו בחודש הקרוב ליהנות בבר בנהריה ממבצעים מיוחדים של 1+1 על המשקאות ועוד מבצעים משתלמים  במיוחד, לצד שיתופי פעולה נוספים שבכוונתנו להוציא לדרך בקרוב ביחד עם עיריית נהריה, המועצה האזורית גלבוע וחברות שונות לקיום אירועים ומופעים במתחמים השונים".

NATI'S BAR מדיסון נהריה – שעות הפעילות בקיץ: 16:00-23:00

NATI'S BAR גלבוע – תפריט מסעדה חלבית בימים א'-ה' 18:00-22:00; תפריט סנייק בר 12:00-18:00

צילום: סטודיו A

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here