שבירת שגרה בפעילות מושלמת
קרדיט: אסקייפלנד

גם אתם עייפים כבר מלשבת בבית ופשוט לשקוע בתוך שגרה שוחקת שחוזרת על עצמה? עתה גם אתם יכולים להבטיח לכל המשפחה את הפעילות המיוחדת שתרענן את היום של כולם, תספק אתגר לכל אחד ואחת מהמשתתפים ותבטיח שעה מושלמת של כיף, צחוק וחידות מלהיבות במיוחד. פניה אל אסקייפלנד- מתחם חדרי הבריחה הגדול בצפון, תהיה זו שתבטיח לכם את הפעילות המיוחדת והמהנה אשר אתם מחפשים. 

 אתם ממש לא חייבים להמשיך ולשקוע באותה השגרה בכל יום מחדש. פניה אל חדר בריחה בצפון תהיה זו שתחשוף בפניכם עולם מרתק ומלהיב של חידות ואתגרים מיוחדים שיגרמו לכם להפעיל את הראש ולחפש אחר כל אותם הרמזים אשר עשויים להתחבא בפינות השונות ובתוך השידות בחדרים. אסקפייפלנד מאפשרת לרבים ליהנות מפעילות מהנה לשבירת שגרה, כמו גם מפעילויות מאתגרת לכבוד אירועים מיוחדים וחגיגות אישיות.

התאמה מדויקת לילדים ולהורים גם יחד

משפחות רבות מחפשות אחר הפעילות שתוכל להתאים לכל הילדים, ואכן, חדר בריחה לכל המשפחה אשר יענה על הצרכים שלכם יהיה גם זה אשר משלב רמזים בדרגות קושי שונות וחידות אשר ניתנות לפתרון ויעניינו הן את ההורים והן את הילדים הקטנים. מעבר לכך, חשוב לציין כי ניתן יהיה למצוא חדרי בריחה במגוון עיצובים ונושאים, לרבות אלו שהילדים כה אוהבים.

חווית משחק מיוחדת 

העניקו לילדים שלכם ליהנות ממשחק ופתרון חידות מהנה אשר מאלץ את הקבוצה לעבוד יחד. אסקייפ רום לילדים מאפשר את יצירתה של חווית הגיבוש האולטימטיבית אשר עובדת על כישורי שיתוף הפעולה של הילדים לצד יכולות התקשורת שלהם ומתן תשומת הלב לפרטים שונים. זו ההזדמנות שלכם לאחד מחדש בין כל האחרים, החברים או הילדים בכיתה בעזרת פעילות מהנה ומאתגרת במיוחד. 

בורחים ביחד

לאור העובדה כי חדרי הבריחה מתבססים על שיתוף פעולה, חשוב יהיה לציין כי חדר בריחה לזוגות גם הם הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות. הם מאפשרים לזוגות רבים להפעיל את הראש ולהיעזר זה בזו בפתרון חידות ואיסוף רמזים במהירות. הבטיחו גם אתם את השתתפותכם בפעילות המיוחדת והמלהיבה הזו וצרו קשר עם אסקייפלנד- מתחם חדרי הבריחה הגדול בצפון, באתר או במספר הטלפון 04-5800600.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here