שיפוץ של משאבות מים וביוב - חיסכון בזמן ובכסף

בכל מערכת בה פועלת משאבת מים או ביוב מצטבר במשך השנים לכלוך מסוגים שונים כמו חול, חלודה ואבנית, ונוצרת קורוזיה הפוגעת בחלקים השונים. המומחים של חברת דודי מערכות ומשאבות מים, החברה המובילה בארץ לתחום המשאבות, מסבירים כי המפתח לפעולה תקינה לטווח ארוך של כל משאבה הוא תחזוקה וטיפול נכונים-  חשוב להקפיד על תחזוקה עיתית וקבועה על יד חברה מקצועית ומוסמכת המתמחה בטיפול במשאבות, ולא לחכות לשיבושים ותקלות בפעולת המשאבה והמערכת.

חשוב ביותר לבצע באופן עיתי ניקיון והחלפה של חלקים מסוימים במשאבה (כמו פילטרים ואטמים)- יש לקחת בחשבון כי לעיתים הטיפול כרוך בהשבתה ופירוק חלקי של המשאבה, וכתוצאה מכך גם הפרעה לשגרת הבית, הבניין או המפעל.

החלפה או שיפוץ של משאבה ישנה?

כל משאבת מים או ביוב, איכותית ככל שתהיה, מגיעה לאחר שנים רבות של עבודה מאומצת לסוף דרכה, ויש צורך להחליפה. בנקודה זו עולה בדרך כלל השאלה האם לרכוש משאבה חדשה ומודרנית, או לשפץ את המשאבה הישנה ולחסוך כסף רב. היועצים של חברת דודי מערכות ומשאבות מים מסבירים כי שיפוץ שנעשה בצורה מקצועית, תוך שימוש בחלפים מקוריים של יצרן המשאבה (ולעיתים כולל הכנסת חלקים מודרניים ומשופרים), יאפשר למשאבה לעבוד שנים רבות באופן משופר וללא תקלות.

איך מתבצע שיפוץ המשאבה?

חשוב לדעת כי שיפוץ משאבת מים או ביוב הוא תהליך טכני מורכב, הלוקח זמן ודורש דיוק וניסיון מקצועי רב. במהלך השיפוץ יש להשבית את המערכת לפרקי זמן שיש לתכננם מראש- המשמעות של כל החלפה או שיפוץ של משאבה הוא הפרעה למערכות תשתית שהן בדרך כלל חיוניות, ויש לתכנן את העבודה בקפדנות ומראש מול אנשי המקצוע.

בבית המלאכה  מפרקים את המשאבה עד לחלקים הקטנים ביותר, מחליפים את החלקים הישנים והבלויים, ומבצעים ניקוי יסודי של חלקי המתכת כולל עבודות שיוף וחריטה מחדש של חלקים מסוימים. בסוף התהליך מורכבת המשאבה מחדש, ועוברת בדיקות תקינות הן במפעל ואחר כך באתר בו היא מורכבת.

אל תמתין לתקלה! קבל מהמומחים הצעת מחיר להתקנת משאבה משופצת

ברוב המקרים נפנה לתיקון או החלפת המשאבה רק לאחר שאירעה תקלה, כאשר המשאבה אינה עובדת באופן תקין או כאשר היא מושבתת לחלוטין. אם בביתכם, בבניין בו אתם גרים או בעסק ובמפעל שלכם מותקנת משאבת מים, ניקוז או ביוב- פנו עוד היום למומחים של חברת דודי מערכות ומשאבות מים, חברה הפועלת כבר למעלה מעשר שנים בתחום, קבלו ייעוץ מקצועי לגבי מצבם הטכני של המשאבה והמערכת, ובמקרי הצורך תקבלו הצעה אטרקטיבית לשיפוץ והחלפת המשאבה.

זכרו כי תחזוקה נכונה ושיפוץ המשאבה באופן מתוכנן ומבעוד מועד, יכול לחסוך לכם כסף רב, זמן ועגמת נפש רבה, ויבטיחו לכם פעולה שוטפת ותקינה של המערכת לשנים רבות לעתיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here