קרדיט - pixabay

על מנת לבצע החלפת דוד שמש ברמה גבוהה ואיכותית וכן בצורה מקצועית, אנו חייבים להבין תחילה את סוג דוד השמש, בין אם של חברת אמישראגז, או חברת כרומגן וכן להבין גם את נפח הדוד, כמו כן שאנו מבקשים שירותי תיקון חשוב לפנות לחברה ממנה קנינו את הדוד או לחברה אשר הינה מתמחה בשירותי תיקון ויודעת לעשות כן ברמה גבוהה ואיכותית. בנוסף לכך ישנם מספר דגשים בכל הקשור להחלפת דודי שמש והם:

  • אחריות יצרן ואחריות שירותי תיקון- כיום ישנה אחריות על דודי השמש שנעה בין 5ל-8 שנים במידה והדוד נפגם לפני צרו קשר עם מספקי השירות, כמו כן ישנה גם אחריות על ההתקנה עצמה, בירור זה יכול להעניק לכם חיסכון משמעותי בתיקון הדוד.
  • מהרו לבצע תיקון- ברגע שאתם מבחינים שיש לכם בעיה בדוד השמש, עשו בירור מהיר של איש מקצוע שאתם סומכים עליו וצלצלו אליו בהקדם האפשרי, שכן דוד שמש פגום יכול להוביל לעלייה בצריכת החשמל ולגרום לעלויות מטורפות וגם לנזקים חמורים יותר בדוד עצמו.

על מנת לבצע החלפת דוד שמש ברמה גבוהה ואיכותית וכן גם בצורה אמינה, תוכלו לפנות אלינו לחברת סולרית. חברתנו מתמחה בתיקון ותחזוקה של דודי שמש ומערכות חימום, ועושה זאת ברמה הגבוהה ביותר שיש וללא פשרות. כמו כן אנו בעלי ניסיון רב בכל הקשור לדודי שמש ותיקונם מכל החברות ויודעים במדויק לזהות את הבעיה ולסדר אותה עבורכם. חברתנו תספק עבורכם שירותים אמינים, מקצועיים ותוך ניסיון רב שנים.

עלויות של גופי חימום

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה עשוי להשתנות וזאת בהתאם לחברה שממנה מיוצר דוד השמש, למשל דוד שמש של חברת כרומגן 150 ליטר, עשוי לעלות בערך בין 2800 ל3400 ₪ וגם מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לאופי ההתקנה ולדברים נוספים. כמו כן על מנת לקבל הצעת מחיר הוגנת ואיכותית בצעו סקר שוק קטן דרך האינטרנט ותוכלו לבדוק במהירות יתרה את מחיר דוד השמש שאותו מעוניינים לרכוש.

מחירים של מערכות חימום

התקנת דוד שמש מחיר תלויה במספר דברים, בהתקנה, בגודל המיכל וכן בחברת הדוד, כמו כן על מנת להתקין את דוד השמש האיכותי ביותר והמתאים ביותר עבור הבית שלכם יש צורך באנשי מקצועי אשר יספקו לכם שירותי ייעוץ בטרם ההתקנה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת סולרית. חברתנו מתמחה בכל הקשור לייעוץ, אחזקה ותיקון של מערכות חימום, דודי שמש, אנרגיה סולארית ועוד, ועושה זאת תוך ניסיון של יותר מ45 שנים, ותוך חריצות ומקצועיות. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 2486* ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here