קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

מתנדבי העיר הוותיקים זכו לביקור עד פתח ביתם במהלכו הוקדש להם שיר בהפתעה והוענק להם זר פרחים

השבוע יצא לדרך פרויקט מרגע במיוחד למתנדבי מגדל העמק הוותיקים, אשר בעקבות מגיפת הקורונה השנה נאלצו להישאר בביתם ולהפסיק את עבודתם ההתנדבותית בשל היותם בקבוצת סיכון.
ביוזמה של המתנ"ס ומשרד התרבות והספורט והיחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, החליטו ברשות לפרגן ל-24 מתנדבים בגילאי 70+, שהומלצו על ידי נציגי ארגונים שונים, על ידי פרויקט 'שיר בהפתעה' כשזמר מקצועי הגיע לביתם ושר לכל מתנדב שיר שבחרה עבורו משפחתו. כל מתנדב קיבל גם בנוסף לשיר בהפתעה עציץ וברכה בה נכתב: "לא שכחנו את פועלכם, אנו מודים לכם על שנים ארוכות של פעילות התנדבותית, חשוב לנו לומר לכם שאנו מעריכים אתכם ואת פועלכם לאורך השנים ומחכים לשוב לשגרה ולעשייה התנדבותית יחד אתכם. שולחים לכם חיבוק חם מרחוק".
לפרויקט המקסים חברו תלמידי מגמת התקשורת של בי"ס "אורט רוגוזין", לתעד ולצלם את המיזם המיוחד. המתנדבים לא ידעו דבר וקבלו את המחווה בהפתעה גמורה ובהתרגשות גדולה.
אתי שפרלינג שושני, אחת המתנדבות הוותיקות במגדל העמק, התרגשה מהמחווה ואמרה: "מגדל העמק עיר מיוחדת עם קהילה מחבקת שלא שוכחת את המתנדבים ומוקירה להם תודה. אני רוצה להודות על היוזמה הברוכה והמחווה המרגשת והמשמחת. התרגשתי יחד עם משפחתי מהיוזמה של הפרויקט "שיר בהפתעה" וביקורו של ראש העיר שבא להוקיר תודה".
אילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות אמרה: "אני עובדת מעל שני עשורים וזה אחד הפרויקטים המרגשים שעשיתי, להודות ולהכיר תודה זאת המחווה הקטנה שיכולתי לעשות למען אנשים שכל חייהם תרמו ונתנו, ועכשיו בתקופת הקורונה לא יכולים לצאת מביתם ולהמשיך בפועלם. זאת הדרך שלי להגיד להם שהם עדיין משמעותיים ובלתי נשכחים. אני רוצה להודות לאורית מנהלת המתנ"ס, אסתר אפרגן מנהלת אירועים ולמומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים שיחד פעלנו להוציא לפועל את המחווה המקסימה".
אלי בקסיס מחזיק תיק הרווחה הוסיף: ״זוהי מחווה קטנה ומקסימה לאנשים שתרמו שנים רבות מזמנם לעשייה התנדבותית בעיר. כל הכבוד לכל השותפים על היוזמה המבורכת.
ראש העיר אלי ברדה שהתלווה לשיירה סיכם: "מגדל העמק ידועה ברוח ההתנדבות שלה. המתנדבים שלנו הם חלק בלתי נפרד מאיתנו ובכל שנה אנחנו מקפידים להודות להם על פועלם. לא סתם מגדל העמק זכתה פעמיים באות קהילה מתנדבת".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here