יום ירושלים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

מגדל העמק ציינה את 'יום ירושלים' בסימן אחדות ובתהלוכה מסורתית ברחבי העיר בהשתתפות מאות תושבים חוגגים.  

מאות תושבים, חברי כפר הסטודנטים, חניכי תנועות נוער ומועדוני הנוער וילדי הגנים חגגו השבוע בשמחת יום ירושלים. חגיגות יום ירושלים במגדל העמק הן מסורת רבת שנים שהולכת ומתעצמת ומהווים המשך ישיר לחגיגות העצמאות והשנה נחגגו בסימן אחדות.

החגיגות כללו תהלוכה ססגונית, ריקוד דגלים מרהיב, הפנינג ענק לתושבי העיר עם שלל דוכני הפעלה הקשורים לעיר הבירה ובסיום הצגת ילדים במתנ"ס העירוני.
התהלוכה החלה בביה"ס "האר"י" דרך "פארק הראשונים" והמשיכו לאורך הרחובות הראשיים של העיר עם מאות חוגגים ששרו, רקדו, נופפו בדגלים ונהנו מהפעלות שונות שאורגנו על ידי הרשות באמצעות מחלקת תרבות תורנית במתנ"ס בראשות מוטי מימון ושותפים מכפר הסטודנטים והמרכז לפיתוח הון אנושי צעירים.
אחד ממשתתפי האירוע היה נרגש ביותר ואמר: "כל כך מרגש לראות את מגוון הרחב שהגיע לאירוע. מציבור דתי לאומי, דרך מסורתיים חילונים חרדים וכל עם ישראל הגיע לאירוע. זה הקסם של ירושלים, זה הקסם של מגדל העמק".

אחד הסטודנטים שהוביל את האירוע אמר: "לזה קיווינו ופיללנו. לראות מגוון של אנשים ולהביא את הבשורה של האחדות למגדל העמק. היה חשוב לנו לקיים שיתופי פעולה מרובים כדי שהאירוע יצליח, ואני שמח שזה אכן קרה.

ראש העיר אלי ברדה והרב אברהם מנחם בירכו את המוציאים לפועל על שיתוף הפעולה בהפקת האירוע ואמרו: "זכינו לעלות את ירושלים על ראש שמחתנו, אבותינו התפללו לשנה הבאה בירושלים הבנויה ואנחנו זכינו להיות בה ומחויבים לשמור עליה לנצח כבירת הנצח של עם ישראל".

יום ירושלים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here