צילום:לימור שייק עמר

במלון מגדלה על שפת הכנרת נשלמות ההכנות לקראת קונצרט הבכורה של סדרת הקונצרטים השנתית, שיפתח בחגיגה מוסיקלית נשית לרגל יום האישה הבינלאומי. הרכב 'עלמה' קול נשי ישראלי בליווי הגיטריסט איל לבר, במופע שירים עבריים ומוזיקת עולם, במרכז הרוחני המרהיב ביופיו על שפת הכנרת, Duc in Altum במלון מגדלה. הקונצרט מתאים לגברים ונשים כאחד. עיבודים מיוחדים לאנסמבל וניהול מוזיקלי מאת אלה מדינה.

על שפת הכנרת, ממוקם אתר ארכאולוגי מהמאה הראשונה לספירה, שנחשב לעיר הולדתה של מריה מגדלנה. האתר כולל את הממצא החשוב ביותר בישראל ב-50 השנים האחרונות, המכונה אבן 'מגדלא' שנמצאה בבית הכנסת השמור ביותר של ישראל מהמאה הראשונה באזור הגליל, בין שאר הממצאים המשמעותיים. בשנת 2019 נפתח מלון מגדלה הכולל 150 חדרים וסוויטות מאובזרים היטב. באתר שוכן המרכז הרוחני Duc In Altum, בו מתקיימות תפילות, קונצרטים וסיורים מודרכים. מול חלון זכוכית מרהיב נשקפת הכנרת הקסומה.

"מרכז 'מגדלה' הוא מכלול תרבותי שנבנה מרבדים שונים, כאשר הבסיס הוא ההיסטוריה והמורשת של המקום, אליה מתלווה עוצמת הטבע ונופי הכנרת והארבל ממעל, לצד תרבות, רוח וכעת הממד המוסיקלי, יוסיף נדבך משמעותי מאוד. עמלנו בשקדנות על תכנית מוסיקלית ייחודית שתלווה את השנה. אני גאה בתוצאה ובטוחה שאורחי המלון והקהל הרחב שיגיע למגדלה יזכה לקפיצה לעולם קלאסי ומקורי ל'מגדלה'", ציינה לימור שייק עמר מנהלת המכירות של המלון
שעמלה על התוכנית בשיתוף עם כרמל רונן.

מתי: יום שישי, 17.3.23 בשעה 16:00.
בוייז: מלון מגדלה.
חניה בשפע בקרבת המלון, מפגש בלובי המלון.
עלות: 100 ש"ח.
לפרטים ומכירת כרטיסים: https://basalon.co.il/sd/996139
לפרטים והזמנות באתר המלון: www.magdalahotel.com או בטלפון 0747003204

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here