לקראת ראש השנה הקרן לידידות תחלק כרטיסי מזון וביגוד ל-278 משפחות מוחלשות המוכרות על ידי האגף לשירותים חברתיים במגדל העמק בתקציב של 55,600 אלף שקלים.

שי לחד מ"הקרן לידידות"
קרדיט צילום: אלבום פרטי.

הקרן לידידות, בראשות הרב יחיאל אקשטיין תעניק לקראת ראש השנה סיוע במזון ל-278 משפחות מגדל העמק בעלות כוללת של 55,600 אלף שקלים. הסיוע ניתן במסגרת מבצע ארצי בו תעניק הקרן סיוע  ל-27 אלף משפחות, קשישים וילדים החיים בעוני והדרה ברחבי הארץ. כבכל שנה עיקר הסיוע יינתן באמצעות כרטיסי קנייה איתם ירכשו המוטבים ביגוד ומזון ברשתות "שופרסל" ו"פוקס" על פי צרכיהם ורצונם ובצורה מכבדת ודיסקרטית. סך התרומה הכולל יעמוד השנה על  8 מיליון שקלים.

אינה שפירו, רכזת הקרן לידידות מגדל העמק: "הקרן פועלת לאורך כל השנה וגם בחגים לסייע לתושבי מגדל העמק הזקוקים לעזרה. אני שמחה על הזכות שניתנה לנו להעניק אפשרות למשפחות לחגוג את ראש השנה בכבוד ובשמחה ומודה לראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה ולצוות המחלקה לשירותים חברתיים על שיתוף הפעולה למען הציבור במגדל העמק לאורך השנה". לדברי נשיא ומייסד הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין: "בתקופת החגים מצוקתם של החיים בעוני מתחדדת כאשר הן אינן יודעות כיצד יזכו לשבת לשולחן החג בכבוד".

בנוסף לסיוע שנותנת הקרן כמדי שנה היא מפעילה לטובת הציבור את "מוקד הידידות", במספר 9779* אשר מקבל פניות של כל אדם בישראל השרוי במצוקה כלכלית או חברתית ופועל בשיתוף עם עמותות למציאת מענים ופתרונות בעבור הפונים לקראת החגים ובכלל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here