קרדיט freepik

קלנועית היא כלי רב ערך עבור קשישים שרוצים לשמור על עצמאותם, מטרתה היא לסייע למבוגרים המתקשים בהליכה או בעמידה לאורך זמן, או שלהם בעיות ניידות עקב מצבים רפואיים. אחד היתרונות העיקריים של הקלנועית הוא שהיא מספקת דרך בטוחה וקלה לקשישים להתנייד, מחוץ לבית וגם בתוך מבנים ושטחים בנויים. הקלנועית מעוצבת עם בסיס וגלגלים יציבים ואיכותיים, המסייעים במניעת נפילות ומספקים נסיעה חלקה. בקלנועיות רבות תוכלו למצוא גם אפשרויות המבטיחות נוחות מירבית, כמו מושבים מתכווננים, כידון ומשענות לרגליים הניתנים להתאמה אישית לצרכים האישיים של המשתמש. לכל קלנועית מחיר משתנה, כתלות באביזרים המתווספים אליה ובאיכות הדגם.

קלנועית קטנה עם יתרונות גדולים

הקלנועיות הן קלות מאוד לשימוש – רוב הדגמים מופעלים בעזרת מוט היגוי פשוט או לוח בקרה, המאפשר למשתמשים לנווט בקלות סביב מכשולים. חלק מהקלנועיות מצוידות גם בפנסים אחוריים ואיתותי פנייה, שיכולים לעזור לקשישים להישאר בטוחים ובולטים לעין בעת נסיעה בחושך, כאשר התאורה חלשה או ברחובות סואנים. כמובן שלכל קלנועית מחיר אחר בהתאם לייעוד שלה, אם משתמשים בה בעיקר עבור נסיעות קצרות במקומות בנויים או לנסיעות ארוכות בחוץ. הקלנועית גם משמשת כעזר לקשישים לשמור על פעילות ומעורבות בקהילה, על ידי מתן אפשרות להתנייד ביתר קלות ולהגיע לאירועים, לצאת לערוך קניות או לבקר חברים ומשפחה. הניידות שמספקת הקלנועית מאפשרת לקשישים לצאת מהבית לעיתים תכופות יותר ולמרחקים ארוכים יותר, מפיגה את הבידוד החברתי ומשפרת את הבריאות הנפשית.

דגמים שקולעים לצרכים האישיים

הקלנועיות מגיעות בדגמים שונים כשלכל קלנועית מחיר מסוים ביחס לדגם ולתוספות המגיעות ביחד איתן. ניתן למצוא קלנועית המיועדת כמעט לכל צורך אישי – קלנועיות בגודל מלא הן גדולות וחזקות ונועדו לשימוש חיצוני. הן יכולות להתמודד עם שטח גס כמו חצץ או דשא ובעלות טווח נסיעה ארוך יחסית, להן גם מושבים גדולים יותר ושטח אחסון. סוג נוסף שקיים הוא קלנועיות מתקפלות, אשר אותן ניתן לפרק או לקפל, מה שהופך אותן קלות לאחסון בתא מטען של רכב או של מטוס, וניתן לקחת אותן איתכם לנסיעות ארוכות ואף מחוץ לארץ. ישנן גם קלנועיות אשר נועדו לאדם אחד או לשני אנשים, קלנועיות הבנויות בצורה וגודל מסוימים כדי להתאים לנסיעות חיצוניות ופנימיות כאחד, ואפילו קלנועיות יציבות במיוחד שנועדו לאנשים כבדי משקל. אם אתם מחפשים היכן לקנות קלנועיות איכותיות בארץ, בחברת לינקס – לחיים איכותיים תוכלו למצוא קלנועיות מסוגים שונים הממלאות פונקציות שונות, מקטנות ועד גדולות ומדגמים שונים בטווח רחב של מחירים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here