ירידה חדה במספר אירועי גרימת רעש בנצרת עילית
עיריית נצרת עילית

נתוני תחנת משטרת נצרת עילית מצביעים על ירידה חדה במספר אירועי גרימת רעש, שנתקבלו במוקד 100 במהלך שנת 2018

ירידה חדה במספר אירועי גרימת רעש בנצרת עילית
עיריית נצרת עילית

מועצת האכיפה העירונית של נצרת עילית התכנסה ביום שלישי שעבר לישיבת סיכום שנת 2018 ולקביעת יעדים משותפים למשטרה ולרשות בשנת 2019.

מטעם המשטרה השתתפו בישיבה מפקד תחנת נצרת עילית, סנ"צ משה ויצמן, סגנו רפ"ק דותן מנסור, מפקד יחידת התנועה רפ"ק, סלאבה בונצ'וק, ומפקד השיטור העירוני, רפ"ק קובי הרוש. את העירייה ייצגו מנכ"לית העירייה, חוה בכר, קב"ט העירייה, ארז אטיאס, ומנהל יחידת השיטור העירוני, שמעון ג'ינו.

ראש העיר, רונן פלוט, בירך על שיתוף הפעולה המוצלח עם המשטרה לאורך כל ימות השנה וציין: "השיטור העירוני הוא מכפיל כוח חשוב, שמוכיח את עצמו יום-יום בחיזוק תחושת הביטחון האישי."

מפקד התחנה הציג נתוני סקר שביעות רצון שערכה המשטרה באמצעות חברה חיצונית. הנשאלים העניקו לתחנת נצרת עילית את המקום הראשון מבין התחנות במחוז הצפון בשאלה האם אתה מרוצה מנוכחות המשטרה, ומקום שני בשאלה האם אתה מרוצה מתפקוד התחנה. "אנחנו נמצאים במקום טוב מאוד מבחינת שיתוף הפעולה עם הרשות המקומית וזה מביא לתוצאות," הסביר סנ"צ ויצמן וציין, כי נתוני הסקר מתייחסים לשנת 2017.

בהמשך הישיבה הוצגו נתוני סיכום 2018, ולפיהם נרשמה ירידה של 5 אחוזים בהיקף הפשיעה בעיר. מנגד נרשמה עלייה דרמטית באמון התושבים ובשביעות רצונם מתפקוד המשטרה. ויצמן ציין כי בין יעדי 2018 מועצת האכיפה הגדירה טיפול ממוקד בשכונה הדרומית ובהתאם נרשמה ירידה תלולה בשיעור של 60 אחוזים בהיקף מטרדי רעש שדווחו למוקד 100. "זהו פועל יוצא של שיתוף הפעולה עם הרשות ועבודת השיטור העירוני," אמר ויצמן וציין, כי המועצה הגדירה בתחילת 2018 את השכונה הדרומית כפוליגון לטיפול בעבירות רעש, אלימות וקטטות. בשלושת התחומים התוצאות מצביעות על ירידה תלולה, מעבר לרף שהוצב.

ראש העיר הודה למשטרה על עבודתה המקצועית וציין, שהעירייה תמשיך לשתף פעולה ולקחת חלק פעיל בחיזוק תחושת הביטחון האישי של התושבים. "אתם עושים ימים כלילות על מנת להבטיח 100 אחוז ביטחון, ואני יודע שזה לא פשוט," אמר פלוט.

חוה בכר הוסיפה את הטיפול בשכונה הצפונית לרשימת יעדי המשטרה לשנת 2019. "השכונה הצפונית תקבל בשנה הקרובה יותר ביטחון אישי, לצד המשך הגברת האכיפה ופעילות השיטור העירוני ברחבי העיר," אמרה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here