ונדליזם במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

שני אירועי ונדליזם חמורים התרחשו בשבועיים האחרונים בבתי הספר "נופים" ו"יערת העמק". הנזק: עשרות אלפי שקלים

אירוע ונדליזם חמור. במהלך השבועיים האחרונים נפרץ ביה"ס "נופים" ע"י אח ואחות אשר ניתצו מחשבים ומסכים ואף שרפו כיתה על תוכנה. מספר ימים לאחר מכן הם פרצו גם לביה"ס "יערת העמק", השחיתו מספר גדול של מחשבים ומסכים ללא כל סיבה רק כדי לספק את יצר הוונדליזם.
מצלמות האבטחה תעדו את שני האירועים. משטרת ישראל בפעולה מהירה עצרה את החשודים שהודו בחקירתם במעשים ואף הודו במעשי פשיעה נוספים במקומות שונים בעיר. מדובר בשני אחים, אח ואחות, בשנות העשרה לחייהם שנעצרו לחקירה.
בעקבות האירועים שוחח ראש העיר אלי ברדה עם מפקד תחנת משטרת מגדל העמק סנ"צ אייל קהתי ושיבח את משטרת ישראל על מעצרם וסיכמו כי השיטור העירוני במגדל העמק יבצע סיורים בתדירות גבוהה ליד מוסדות החינוך (מעונות, גנים ובתי ספר) כדי להפגין נוכחות וליצור הרתעה נגד פורעים מהסוג הזה. גודל הנזקים בשני בתי הספר עומד על עשרות אלפי שקלים.
מלי אליגוב ראש מינהל החינוך: "עובדים קשה כדי לגייס תקציב לשדרג את בתי הספר, לפתוח מרחבי למידה (M-21) מתקדמים, לרכוש מחשבים ולשפר את חווית הלמידה של התלמידים, מגיעים שני בני נוער ובלי שום סיבה גורמים לנזק רב ולעוגמת נפש לתלמידים ולצוות המורים".

ונדליזם במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here