שרת התרבות והספורט, מירי רגב :

משרד התרבות והספורט תומך בפסטיבל מיומו הראשון רואה בו את 'רפורמת הצדק התרבותי'

פסטיבל השוקולד הבינלאומי השלישי של נצרת עילית הוכתר כהצלחה אדירה, לאחר שביקרו בו בשני ימי הפסטיבל למעלה מ 40 אלף איש מכל רחבי הארץ.  "הפסטיבל מציב את נצרת עילית בשורה הראשונה של העשייה התרבותית בצפון"  אמרה שרת התרבות והספורט מירי רגב וציינה כי בשנתו השלישית, הפסטיבל תופס תאוצה וקונה לעצמו מוניטין לא רק בארץ אלא גם בעולם "משרד התרבות והספורט תומך בפסטיבל מיומו הראשון ורואה בו את 'רפורמת הצדק התרבותי', שאני מובילה מאז כניסתי לתפקיד. הרפורמה מבטאת את אמונתי, כי לכל אחת ואחד בישראל הזכות לצרוך וליצור תרבות רב גונית מתחת לבית.

הפסטיבל נפתח במופע מרהיב של הזמר אייל גולן באצטדיון טאגר לצד  כישרונות רבים מקרב בני העיר. בשני ימי הפסטיבל הוצגו שלל אטרקציות, מופעים, הצגות ומיצגים, דוכני שוקלטרים, סדנאות יצירה, סיורים מודרכים במפעל השוקולד שטראוס עלית והכתרת עוגת השוקולד של ישראל.

 מנכלי"ת העירייה חוה בכר הובילה את הפסטיבל ביד רמה יחד עם מנהלת תחום האירועים העירוניים רדה ברמן ועובדי האגפים השונים בעירייה שנרתמו חופשת חוה"מ סוכות לסייע ולקחת חלק בארגון הפסטיבל בסיוע תחנת המשטרה בפיקודו של סנ"צ משה ויצמן, השיטור העירוני והפיקוח.  מנכלי"ת העירייה חוה בכר ציינה את השותפות והתמיכה של משרד התרבות והספורט ונותני החסויות : שטראוס עלית, מלון רמדה, זכיינית בלו, מרכזה (מרכז המזון) , תאגיד מי נעם, הרשות לפיתוח הגליל והחברה הכלכלית נצרת עילית. הפסטיבל הופק ונוהל אומנותית  על ידי יוסי ג'מאל וג'קי בכר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here