צילום נהר הירדן

כפר הנופש היחיד בישראל המציע נופשים מותאמים ומונגשים ללא עלות, לילדים החולים במחלות כרוניות, גנטיות, מסכנות חיים ובני משפחתם. עבור רבים מהילדים זו ההזדמנות היחידה ליהנות מנופש בליווי רפואי צמוד המאפשר לילדים החולים "לחגוג את החיים". במסגרת הסיור שערך לו מנכ"ל הכפר תא"ל (מיל) יובל חלמיש, ברחבי הכפר, הגיע למרפאה המקומית בראשה עומד ד"ר הרצל גבריאל שהסביר כיצד המרפאה ערוכה ומתאימה את עצמה לטיפול בעשרות סוגים שונים של מחלות מהן סובלים הילדים המגיעים לכפר וכיצד מתבצע הליווי המותאם אישית לכל ילד וילד.

צילום נהר הירדן

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "המקום הזה נגע לי בלב "כפר נהר הירדן", לא רחוק מטבריה. כפר נופש מהמם לילדים עם מחלות ונכויות, שבאים הנה לחופש, פשוט לעשות כיף וליהנות כמו כל הילדים. לא להרגיש שונה, מוגבל, מודר. זו בריאות לכל דבר. נדאג לחזק את גן העדן הזה"

מנכ"ל כפר נהר הירדן, יובל חלמיש: "כפר נהר הירדן הוא הדוגמא החיה לחשיבות שיש לפעילויות בכפר על תחושת המסוגלות אותה רוכשים הילדים המגיעים לכאן ועל ההשפעה שלה על יכולת ההתמודדות עם המחלה. דווקא בימים אלה, של חוסר וודאות, ילדים רבים, במיוחד אם שייכים לקבוצות סיכון בריאותי, נכנסים לבידודים והשגרה נקטעת ועל כן, הפעילות בכפר, תחת השגחה רפואית צמודה, מסייעת לרבים מהם להתמודד עם הקשיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here