דוברות העיריה

ראש העיר אלי ברדה אירח את השר מאיר כהן וצוותו בבית "יד לבנים" שם הציג לו סקירה על העיר, על האגף לשירותים חברתיים ועל האתגרים מול המענים הנדרשים לרווחת תושבי העיר.
הביקור בהשתתפות אלי בקסיס סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, סגן ומ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר, משנה לראש העיר דורון אלחרר, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ומנהלי מחלקות ברשות כלל גם ביקור במועדון "מופת" לאזרחים ותיקים ושורדי שואה שם התקבל בחום ובאהבה. עם סיום ביקורו במועדון, הגיע לעמותת "להיטיב" העוסקת בשבירת מעגל העוני, והתקבל בברכה על ידי יו"ר העמותה אלי כהן המפעיל את המודל במגדל העמק. הביקור נערך במטרה להציג לשר כהן סקירה על פעילותו של הפרויקט שנועד לסייע למשפחות במצוקה כלכלית להתמודד עם הקשיים ולהוביל אותם לעתיד טוב יותר מבחינה פיננסית ורגשית, וכן בכדי לפעול לפתיחתם של מרכזים נוספים בעתיד בכל רחבי הארץ.
במסגרת הביקור, הוצגו לשר כהן הנתונים של פעילות "להיטיב" מבית "פתחון לב" במגדל העמק אשר מאמצע שנת 2020 ועד לסוף שנת 2021, הסתייעו בו מעל ל-200 משפחות אשר נפגעו כלכלית בעקבות משבר הקורונה, ויחד עם הסיוע של מחלקת הרווחה במגדל העמק, נספרו מעל ל-400 משפחות שהסתייעו בפרויקט. על פי הנתונים, 86% מהמשפחות דיווחו על הצלחה ביכולת ההשתכרות ב-15% לפחות.

דוברות העירייה

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן אמר: "שמחתי לבקר בעיר המקסימה הזו כמו מגדל העמק. בכל פעם שאני מגיע לכאן אני יוצא נפעם מהיותה עיר מתפתחת שיכולה להוות דוגמא לכל מקום בארץ. איזורי ההייטק, מערכת חינוך המופלאה, הרווחה שיורדת לפרטים ומחבקת את האוכלוסיות החלשות – יוצא מן הכלל".
ראש העיר אלי ברדה סיכם: "אני מודה לשר הרווחה ח"כ מאיר כהן. מדובר באחד הביקורים הטובים והמוצלחים ביותר שאירחתי במגדל העמק וזה נובע מהעובדה שהשר הוא ראש עיר בעבר, איש חינוך ברמ"ח איבריו עם רגישות חברתית ונשמה יתרה. תודה רבה לשר ולצוותו על הביקור, הדברים החמים והפרויקטים שאישר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here