Credit: Pixabay

תוכנה חתימה דיגיטלית זהו כלי התקשרות של חברה מול לקוח שנותנת מגוון פתרונות נוחים למילוי טפסים ושליחתם בצורה מקוונת מבלי להדפיס שום דבר. חתימה דיגיטלית זו צורת הצפנה אלקטרונית חדשה למדי המאפשרת אימות הזהות של בעל החתימה והמסמך. עולם העסקים החדש עובר לפלטפורמות אטרקטיביות יותר מדפים וקלסרים המלאים בדפים של טפסי רישום וקבלה, וזה באמצעות העולם הממוחשב המאפשר מגוון דרכים חכמות להתנהלות עסקית תוך ארגונית ובין הלקוחות. היום ללקוחות הרבה יותר נוח לשלוח טפסים ומסמכים דרך הנייד או המחשב וזאת מבלי להדפיס. חברת iForm ערה לצרכים שלכם ופיתחה במיוחד בשביל צרכים אלו ממשק מילוי טפסים עם תוכנה חתימה דיגיטלית המאפשרת התנהלות חכמה ומהירה מכל מקום.

כל הדברים הטובים שיש עם תוכנה חתימה דיגיטלית

בירוקרטיה מעולם לא נראתה מיותרת ושנואה, ולכן צריך למצוא כלים שיסייעו לנו להפחית אותה ולו במעט. צורת שליחת בקשות וטפסים באמצעות הנייד הופכת את חווית המשתמש או הלקוח להרבה יותר טובה וידידותית. כמו ללקוחות זה נכון כמובן לכל ארגון, עסק או חברה המנסים להתקדם ולחסוך עלויות והוצאות על ניירת וגיוס משאבים נחוצים לשימור לקוחות קיימים וכן משיכה של לקוחות פוטנציאלים. עם הממשק הידידותי של חברת iForm למילוי טפסים תוכלו להנות מהיתרונות והפתרונות הבאים, בין היתר:

  • בניית טופס מקוון – אתם תוכלו לבחור מבין מגוון עיצובים ושלדים לגבי צורת הופעת דף הטופס. השדות ואופן המילוי שלהם יהיה נתון לבחירתכם. בכל זמן תוכלו לשנות ולהוסיף פרטים נוספים שהלקוח יוכל למלא.
  • טופס 101 אונליין – אחד הטפסים המוכרים והשכיחים ביותר, היום ניתן למלא אותו באופן מקוון ולחתום עליו עם חתימה דיגיטלית מבלי לחשוש לזיופים.
  • תרומה עילאית לסביבה – לא רק הלקוח מרוצה, גם הסביבה. באמצעות שיטת שילוח טפסים אונליין ללא הדפסה של דפים מיותרים, אתם עוזרים לשמור על הסביבה וליצור עולם ירוק ובריא יותר.

עולם הדיגיטל מחכה לכם

חברת iForm ערה לשינויים בתהליכים פנים ארגוניים וכן תהליכים בין לקוח לחברה, וממליצה על דרכים לשיפור חווית המשתמש ושירות הלקוחות. אם גם אתם מעוניינים לשפר את תדמית העסק שלכם, ממשק מילוי הטפסים החכם של חברת iForm היא הפתרון עבורכם. עם המלצות של החברות הגדולות במשק שכבר עשו בממשק זה שימוש, תוכלו גם אתם לשפר את חווית המשתמש וליצור חברה מניבה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here