רגע אחד לפני שאתם עושים את הצעד המרגש ביותר בחייו של כל זוג צעיר, חשוב לכם להבין איך אתם מתכננים הריון לעומק. ככל שיש לכם את האפשרות לפנות לקבלת ייעוץ רפואי מקצועי של מומחים בתחום הגנטיקה, אתם תצליחו לקבל יותר מידע לפני שאתם לוקחים את ההחלטות ונכנסים להריון. וכך תהיה לכם הזדמנות להבין בדיוק מה הן הסכנות ואילו אתגרים עלולים להתקיים בהריון שלכם. אנשי הצוות המקצועיים של מרפאת הגנטיקה של פרופסור ציפורה פליק זכאי ילוו אתכם בתהליך האבחון והייעוץ, ויספרו לכם את כל המידע שמגיע לכם לקבל.

למה חשוב לתכנן הריון עם בדיקות גנטיות?

בכל פעם שבה זוג צעיר מנסה להיכנס להריון, יש לא מעט אתגרים שהם צריכים להתמודד איתם גם ברמה הבריאותית וגם ברמה הרגשית. יחד עם זאת, עדיף לכם להסתכל על האתגר בצורה נטולת פחד, פשוט בגלל שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים עם בעיות בריאותיות בשלבים מאוחרים של ההריון ואז המצב הופך להיות מורכב יותר. בדיקה גנטית אחת יכולה לשנות את התמונה מבחינתכם ולייצר הבנה טובה יותר בנוגע לעתיד של המשפחה שלכם, וכך גם לשפר את קבלת ההחלטות שלכם לאורך הדרך.

עוד לפני הכניסה להריון, הכירו את המגבלות והאתגרים

אם אתם מקבלים את האפשרות לבצע בדיקות גנטיות לפני הריון, אז יש לכם בעצם את היכולת לצפות את העתיד במידה מסוימת. כמובן שלא ניתן לקבוע במאת האחוזים האם לילד שלכם יהיו בעיות או מחלות חס וחלילה. אבל בהחלט ניתן לייצר תמונה הסתברות על בסיס מיפוי גנטי מדוייק. זו היא דרך מדעית, יחסית בטוחה מבחינה קלינית, לאפשר לכם לקחת החלטות כמו למשל הפלה בשלב מוקדם אם הילד מציג תמונה קלינית בעייתית.

הייעוץ שיעזור לכם לחיות חיים בריאים יותר

כמו שאתם בוודאי מה צריכים להבין שירותי ייעוץ גנטי הם שירותים שבסופו של יום עוזרים לכם. אתם יכולים ללמוד איך לקבל החלטות על בסיס המבנה הגנטי של התא המשפחתי שלכם, וכך להבטיח שהילדים שלכם וגם אתם תהיו בריאים ומאושרים למשך שנים ארוכות. ושתהיה לכם משפחה יפה, בריאה, שלמה ומאושרת.

אנשי הצוות של קליניקת פרופסור ציפורה פליק זכאי מציעים לכם לקבל שירות ייעוץ גנטי מקצועיים. מלווים אותכם לאורך הדרך. ונותנים לכם מענה לכל השאלות שמעניינות אתכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות התקשרו 049922125.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here