תכנית חדשנית של גנים עתידיים תופעל בשלושה גנים בעכו

כחלק מהמשאבים הרבים המושקעים על ידי עיריית עכו ומשרד החינוך, התקבל בימים האחרונים אישור עבור מספר תכניות שהוגשו על ידי הרשות המקומית ובבסיסן הנחת היסוד: כיצד הופכים את מערכת החינוך לרלוונטית ולמשמעותית עבור ילדי העיר החל מהגיל הרך ועד לתיכונים, כולל תהליכי פיתוח מקצועי לצוותים החינוכיים.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר, כי העיר עכו מובילה בחינוך, כמו גם בתחומים אחרים והתכניות החדשות שיוכנסו לבתי הספר והגנים בעיר יתרמו למערך הלמידה. "אני שמח שזכינו להוביל תהליכי חדשנות כה חשובים למען חינוך ילדי העיר", הוסיף לנקרי.

בעיר יוקמו שלושה "גני עתיד" – תכנית חדשנית העוסקת בעיצוב מרחב הגן העתידי שבו יתוכננו מרחבי למידה ייחודיים בגן ובחצר כאחד, מרחבים המבוססים על תפיסה פדגוגית חדשנית ואשר ילוו בפיתוח מקצועי התומך בתהליכי הוראה. התכנית תופעל בגנים: התמרים, ארגמן ושושנים.

כמו כן, יוקמו עוד שלוש כיתות חדשניות ברוח המאה ה-21 אשר כוללות כיתות למידה מגוונת, הטמעה של אמצעי הוראה חדשניים, ריהוט חדשני ועוד. בנוסף, יוקמו חמישה מרחבי הכלה בבתי ספר המאפשרים טיפולים רגשיים ותכניות נוספות.

כל התכניות הללו הן חלק מפיתוח התפישה הפדגוגית, בהתאם לאסטרטגיות הוראה חדשניות, המזמנות ומעצימות תהליכי למידה ייחודיים.

"תכניות אלו מתווספות למערך שלם של תכניות חדשות המוביל מינהל החינוך יחד עם משרד החינוך והן כולן תוצר של תהליך יישובי הקרוי "קולקטיב אימפקט" המציע גישה חדשנית להסתכלות כוללנית ורחבה על מערכת החינוך בעיר, תוך גיוס כלל השותפים מכלל המגזרים ובפיתוח וביסוס שותפויות", הסבירה ראשת מנהל החינוך בעירייה, אורית אסייג.

תכנית חדשנית של גנים עתידיים תופעל בשלושה גנים בעכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here