אמית חצור - פרס הכוכב העולה תכנית FLL | קרדיט: דוברות רשת אמית

קבוצת תלמידי החטיבה באמית חצור נתיב בנים, הם הזוכים בפרס הכוכב העולה של התחרות הארצית FLL לרובוטיקה. התלמידים שהשתתפו בפעם הראשונה בתחרות, הרשימו את את השופטים יותר מכל שאר הקבוצות ועל כך זכו בפרס.

תוכנית הרובוטיקה FLL (FIRST LEGO League) גובשה בשיתוף פעולה עם LEGO וחושפת ילדים מגיל הגן ועד כיתה ט׳ למדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM) באמצעות למידה מעשית, מהנה, ומרגשת. המשתתפים צוברים ניסיון בפתרון בעיות בעולם האמיתי באמצעות תוכנית רובוטיקה עולמית, המסייעת לתלמידים ומורים של ימינו לבנות עתיד טוב יותר יחד.

תלמידי אמית חצור בנו רובוט ותיכנתו אותו כך שיעבוד אוטונומית ויפתור משימות שנמצאות על השולחן כמו כן במסגרת התרומה לקהילה, כחלק מערכי התחרות, תכננו אפליקציה יחודית שמעודדת אנשים לעשות פעילות ספורטיבית.

בחודש האחרון ישבו התלמידים על הפרויקטים כל יום במשך שעות ארוכות אחרי שעות הלימודים וזכו בפרס 'הכוכב העולה', פרס המוענק לקבוצה חדשה שגילתה הצטיינות כבר בשנה הראשונה בכל שלושת התחומים: חדשנות, בניית הרובוט וערכי הליבה של התחרות.

במקביל, קבוצת הבנות של אמית חצור, פיתחה אפליקציה לתוכנית אימונים אישית לאנשי הגיל השלישי בהתאם לבעיות הפיזיות שלהם, הקבוצה הגיעה למקום השני בתחרות החדשנות. הייחודיות באפליקציה היא שכל מתאמן מקבל יחס אישי עם תוכנית מותאמת בהתאם לנתונים הרפואיים שלו.

יעקב נהוראי יוספי, תלמיד כיתה ז משתף: "מאוד נהניתי לחשוב ליצור ולעבוד גם באופן עצמאי וגם בעבודה משותפת עם החברים. זוהי השנה הראשונה שלנו בתחרות, התרגשנו לקראת התחרות ועבדנו המון כדי להצליח. למדנו השנה המון על חשיבה, בנייה, עבודת צוות, חברות ועוד".

אסף אחיפז, המנטור שמלווה את הקבוצה: "זכיתי לעבוד עם תלמידים משקיענים ומוכשרים. הקשיים והאתגרים שהם עברו והיכולת שלהם לייצר פתרונות יצירתיים, הלמידה שלהם מטעויות ומכשלונות יחד עם פיתוח חוסן נפשי אל מול המורכבויות, מהווים השראה".

בועז יוספי מנהל קרית החינוך אמית חצור: "כולנו מצדיעים לתלמידי אמית חצור שכבר בשנה הראשונה בתחרות הצליחו לבלוט ולהגיע להישג מצוין בתחרות הרובוטיקה המובילה והמתקדמת בארץ. התלמידים הביאו כבוד לעיר חצור ולאמית חצור בפרט!"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here