קרדיט: pexels

עור הפנים של כל אחת ואחת מאיתנו חשוף ללא מעט מפגעים שונים ובין היתר: כתמים, קמטים ופגמים נוספים. אז כאמור, יש לא מעט מעט תכשירים אשר יכולים לסייע במידה רבה לשמור על העור הפנים כמו: קרם לחות איכותי, סרום ויטמין c ועוד.
כמובן, שיש גם לדאוג להקפיד על ניקיון עור הפנים, פעמיים ביום, בבוקר ובערב לפני השינה. כמובן, שיש להתאים את שגרת הטיפוח של עור הפנים לסוג העור ולמצבו.
מעבר לתכשירים הקיימים יש תמיד אפשרות לעשות שימוש גם בתרופות סבתא שונות שניתן להכין בבית באופן עצמאי – ובין היתר את התכשירים הבאים:

על דבש ותרומתו לעור הפנים
הדבש כולל לחות טבעית, ובנוסף, הוא גם מכיל מרכיבים הנחשבים לנוגדי חמצון ואנטי. כחלק מכך, שימוש במסכת פנים על בסיס דבש יכולה להחזיר את הלחות לעור הפנים. בכדי להכין מסכה על בסיס דבש ניתן לערבב 3 כפיות דבש עם מספר טיפות של מיץ לימון טבעי) את המסכה יש למרוח על גבי הפנים (והצוואר). בשלב הבא תוכלו לתת למסכה להתייבש ולשטוף אותה באמצעות מים פושרים.
קומבינציה נוספת של מסכה עם דבש היא לערבב את חצי כפית דבש עם כפית כורכום. יש למרוח את התמיסה על הפנים להשאיר אותה על הפנים מספר דקות ולשטוף עם מים פושרים.

כיצד יוגורט יכול לסייע לעור שומני?
עור שומני הוא מצב אשר גורם להרחבת הנקבוביות בעור הפנים ולעיתים גם להופעה של שחורים ופצעונים. מעבר לכך, עור שמן מתאפיין  במראה מבריק ולא אסטטי. כאמור, יש לא מעט תכשירי פנים אשר יכולים לסייע במידה רבה בהתמודדות עם מצבים שכאלו ולכן, כדאי לערוך היכרות עם המוצרים ולשלב אותם בשגרת טיפוח הפנים. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לעשות שימוש גם במרכיבים תוצרת בית, תשמחו לגלות שיוגורט יכול לעזור לכם. היוגורט כולל בין היתר גם רכיבים אשר בכוחם לאזן את הלחות בעור הפנים.
בכדי לייצר מסכה אפקטיבית על בסיס יוגורט יש לערבב 3 כפות יוגורט, כף של שמרים (ההמלצה היא לבחור בשמרים מפוררים) וחצי כפית חרדל. את העיסה יש למרוח על גבי הפנים ולאחר מספר דקות ולאחר מכן לשטוף במים פושרים ולייבש את העור.

על הלימון והכוח שלו
גם לימון יכול לתרום תרומה גדולה לעור הפנים. בכוחו של הלימון לסייע בכל מה שקשור לנושא של מניעת קמטים. לימון מכיל כידוע וויטמין C, הוויטמין מסייע בהגברת ייצור הקלוגן של הגוף ולכן מהווה סוג אנטי אייג'ינג טבעי. בכדי למצות את התועלות של הלימוד בצורה המקסימאלית יש לסחוט את הלימון ופשוט לשפשף אותו על גבי עור הפנים. יש להשאיר את הלימון על גבי הפנים ולאחר מספר דקות (כעשר דקות לכל היותר) יש לשטוף את הפנים באמצעות מים קרים וליבש בעדינות.

 

לסיכום, ברחבי הרשת תוכלו למצוא לא מעט מתכונים למסכות פנים ותכשירי פנים טבעיים. כמובן, שאין הבטחה במאת האחוזים שכל אותם תכשירים טבעיים אכן יאפשרו לכם ליהנות מכל התועלות והיתרונות שלהם. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לשלב בין אותם התכשירים הטבעיים לבין תכשירים קנויים. כמובן, שיש לבחור בתבונה את אותם תכשירים – בהליך הבחירה יש לשים דגש על פרמטרים כמו: הרכיבים של אותם התכשירים, המותג אשר עומד מאחורי התכשירים וכיוצא בזה..
בכל מקרה, ההמלצה לכל אישה היא לתכנן לעצמה שגרת טיפוח עור קבועה, אשר כוללת את כל אותן הפעולות אשר יבטיחו לכם לשמור על העור שלכם בצורה המקסימאלית וליהנות ממראה אופטימאלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here