היתר רעלים
Credit: Pixabay.com

הסביבה הטבעית שבה אנחנו נמצאים מלאה בחומרים שלכל אחד מהם יש השפעה על איכות החיים שלנו. יחד עם זאת, יש גם לא מעט חומרים מסוכנים, מרעילים ומזהמים, שיכולים לפגוע קשות גם בטבע אבל גם בבעלי החיים ואפילו בבני האדם. בתעשייה המודרנית לא אחת נעשה שימוש בחומרים רעילים שכאלו, כדי להבטיח יצור אופטימאלי ולשדרג את חוויית השימוש במוצרים שונים. יחד עם זאת, מפעלים או פס ייצור שרוצים לעשות שימוש בחומרים רעילים, חייבים לקבל היתר רעלים איש מקצוע מומחה, אשר בדק את התנהלות אנשי הצוות במפעל ויודע לייצר בשבילכם את הגדרות העבודה הרלוונטיות ביותר למצב במפעל שלכם. אם גם אתם צריכים לקבל היתר רעלים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לאנשי הצוות המקצועיים של חברת EOS שירותי התייעלות סביבתית, ולהתחיל בעבודה המשותפת.

היתר רעלים

ברמה הכי בסיסית שיש, היתר רעלים הוא מסמך רשמי של מומחה בתחום הרעלים. המטרה של היתר רעלים היא לאשר כי פס היצור שאתם מחזיקים עבר בדיקה של מומחה רעלים מוסמך, והבדיקה מאשרת שפס היצור שלכם עומד בכל הסטנדרטים המקצועיים לניהול סביבת עבודה עם חומרים רעילים. קודם כל מפני שחשוב לכם לשמור על בריאותם ושלומם של אנשי הצוות והלקוחות שלכם, אך באותה נשימה היתר רעלים מתייחס גם לפינוי הפסולת הרעילה מתוך האתר שלכם בהנחה ויש צורך לוודא שהפסולת לא פוגעת בסביבה. כלומר, יש לכם גם אחריות סביבתית כלפי מקורות מים שנמצאים באזור שלכם, כלפי בעלי החיים וכלפי אנשים שניזונים מהמערכת האקולוגית בסביבת המפעל שלכם.

שמירה על סביבה בטיחותית היא המטרה הנעלה שלכם

בדיוק כמו שיש לכם אחריות קלפי בריאותם של אנשי הצוות שעובדים במפעל שלכם ואתם רוצים לשמור על סביבת עבודה בטיחותית, כך יש לכם גם אחריות כלפי משאבי הטבע והסביבה שנמצאים בקרבת המפעל שלכם. היום המודעות לאחריות הזאת רק הולכת ועולה, ואתם נדרשים לקחת בחשבון גם את האלמנטים הסביבתיים, כאשר אתם פותחים פס ייצור חדש במפעל שלכם. פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בעניין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here