קרדיט תמונה: בית ספר "רמון"

בית חינוך "רמון" במגדל העמק השתתף ביריד הבינלאומי למעצבי החדשנות והעתיד בחינוך של מדינות ה-OECD לשנת 2022 בבנייני האומה בירושלים. הכנס התקיים במעמד שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, ומנכ"לית המשרד דלית שטאובר. בכנס השתתפו נציגים מ- 48 מדינות השותפות בפרוייקטEducation 2030 לפיתוח עתיד החינוך.
צוות המו"פ – המחקר והפיתוח של "רמון" הציג בכנס הן במרחב הפעילות הפיסי והן במרחב הדיגיטלי את כלי הערכה ההוליסטי לתלמידים "ציוני הדרך שלי אל הפסגה – לחלום, להאמין, להגשים".

רינת שפטניצקי, מנהלת בית החינוך אמרה: "מגמות העתיד מזמנות לאנשי החינוך הערכה הוליסטית של סוגי ידע שונים, מיומנויות, גישות, ערכים וכשירויות. היבטים רבים של ביצועי הלומד כמו חשיבה מסדר גבוה, מיומנויות תוך ובין אישיות, מיומנויות פתרון בעיות או עבודת צוות, תכונות של סקרנות או אחריות אינם נמדדים על ידי המבחנים הסטנדרטיים. צוות המו"פ של "רמון" יוצר את שביל הזהב להערכת התלמיד, כך שינתן מענה למכלול ההיבטים של הפרט ביחס לעצמו וביחס לכלל. הפיתוח שלנו עוסק במעבר מהוראה ולמידה הוליסטית להערכה הוליסטית הכוללת את התחום הלימודי, החברתי-רגשי והאישי. הנני גאה שבית חינוך רמון הציג זאת בביאלנה הבינלאומית בתחום חשיבת העתיד, וגילה יזמות ופריצת דרך. תודה לשותפיי בצוות המו״פ המהווים את צוות הניהול הבית ספרי: עמית ישי, שירלי מואס, מיכל ארבע ומאיה קדוש. תודה למפקחת ד"ר סיגל ברגר ותודה למנחה המחוזית, חשיבת עתיד, הגב' סמדר אלימלך ולד"ר עדה גרינברג. תודה מיוחדת לראש העירייה אלי ברדה, לראש מינהל החינוך מלי אליגוב, לכל מנהלי מינהל החינוך, לצוות המקצועי היקר, להורי בית החינוך ולתלמידים האהובים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here