בימים שבהם עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים מורכבים, חשוב לספק להם תמיכה אמיתית וכלים אפקטיביים לצמיחה. ביוזמת מרכז לאודר לתעסוקה בנגב ובגליל, נערכה בשבוע שעבר סדנת שיווק פרקטית לבעלי ובעלות עסקים קטנים מהאזור, שהתמודדו יחד עם שאלות של יציבות עסקית, נוכחות שיווקית ומיתוג, דווקא בזמנים של חוסר ודאות.
סדנה כזו היא חלק מתהליך ארוך טווח שמרכזי לאודר מובילים בכדי לחזק את הכלכלה המקומית. הסדנה התקיימה בהובלת מיכאל שפיר, מומחה אסטרטגי לשיווק עם ניסיון של למעלה מ־15 שנה בחברות מובילות במשק, ביניהן אינטל ואפל. המשתתפים קיבלו כלים מעשיים לבניית אסטרטגיית שיווק גמישה, למינוף משברים לטובת מיתוג חיובי, ולחיזוק הקשר עם לקוחות, גם בתקופות בהן אין מכירה בפועל. בנוסף, נחשפו המשתתפים לשימוש מושכל בכלים דיגיטליים חינמיים, לטכנולוגיות מתקדמות ולבינה מלאכותית נגישה וידידותית, לצד שיטות לשמירה על יציבות תודעתית ותפעולית בעידן של שינויים תכופים.
שירה הלפרט, מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בגליל: "העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה המקומית בגליל ובנגב. ראינו בסדנה עד כמה יש צמא לידע מעשי וכלים חדשניים, ואנחנו נמשיך לפעול כדי להנגיש להם תוכן מקצועי, גם בעולמות מתקדמים כמו בינה מלאכותית."
קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בנגב: "בעלי העסקים בנגב ובגליל מגלים שוב ושוב נחישות יוצאת דופן. סדנה מסוג זה נועדה להעניק להם כלים פרקטיים ומיידיים, כדי שיוכלו להתמודד עם המציאות המורכבת, לחזק את המותג שלהם ולהמשיך לצמוח גם בזמנים של חוסר ודאות. זה חלק מהמאמץ המשותף שלנו לחיזוק הכלכלה המקומית בכל האזורים."
מימין לשמאל בתמונה: קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בנגב. מיכל שילוח גל-נור מנכ"לית עמותת זמן גליל מערבי המפעילה את מרכזי לאודר. שירה הלפרט, מנהלת מרכז לאודר לתעסוקה בגליל.