קרדיט - Canva

יש לכם בבית מרפסת או גינה? אין סיבה שלא תיהנו ממזג האוויר החורפי. פרגולה מספקת לנו הגנה מפני מזג האוויר. תוספת של פרגולה אלומיניום למרפסת היא הבטחה לשנים רבות של שימוש. האלומיניום עמיד בפני הטמפרטורות הגבוהות של הקיץ, רוח חזקה, גשם וגם שלג. התחזוקה היחידה הדרושה לאלומיניום היא שטיפה קלה עם מים. להקמת פרגולה חשוב לפנות אל חברה שמתמחה בעבודות אלומיניום, בניית פרגולה היא משימה מורכבת שדורשת ניסיון ויידע מקצועי. רק חברה מנוסה תבטיח לכם פרגולה עמידה ובטיחותית ל שימוש ארוך טווח.

איזו פרגולה מתאימה לימים גשומים?

מעטים יודעים שלא כל פרגולה מספקת הגנה מלאה מפני גשם. פרגולות רבות מתוכננות במטרה לספק הצללה ולאפשר תנועה של אוויר. את השימוש בפתרונות ההצללה שלכם חשוב להתאים למזג האוויר. אם הפרגולה שלכם עמידה בפני גשם, תסגרו אותה ותיהנו מהגנה מפני הטיפות. בהתאם לצורך אפשר להתקין על גבי הפרגולה משטחי קירוי נגד גשם. פרגולות חשמליות מאלומיניום אפשר לסגור ולפתוח על פי רצונכם. סביב הפרגולה ניתן יהיה להתקין סגירת חורף להגנה מלאה מפני גשמים ורוחות.

כמה עולה להתקין פרגולה?

עלות של פרגולה נקבעת על פי מ"ר (אורך ורוחב), סוג הפרגולה, מורכבות ההתקנה, תוספות. אפשר להתקן פרגולה עם שני עמודים כאשר היא מחוברת בצד השני אל הקיר. בהעדר אפשרות לחבר את הפרגולה לקיר יש להתקין 4 עמודים. תוספות כמו מרזב לניקוז גשם, תאורה, סגירת חורף כרוכה בתשלום נוסף. פרגולה אלומיניום למרפסת היא השקעה נבונה לטווח ארוך. האלומיניום הוא חומר גלם חזק מאוד ועמיד לעשות שנים של שימוש ללא כל צורך בתחזוקה. אנשי המקצוע מגדירים את האלומיניום כחומר נוח לעבודה והתקנה, המשקל הקל של האלומיניום הופך את הובלת הפרגולה לפשוטה יותר.

יתרונות של פרגולה עמידה בפני גשם

עם פרגולה חסינה לגשם אין סיבה שלא תיהנו מכוס קפה במרפסת גם ביום גשום. אם בעבר פרגולות חשמליות מאלומיניום שימשו רק להגנה מפני השמש, היום כבר קיימות פרגולות שמתאימות לכל מזג אוויר. סגירת חורף תאפשר לכם לארח במרפסת בכל חודשי השנה. בחירה בפרגולה עשויה אלומיניום מבטיחה לכם עמידות בפני כל נזקי האקלים כולל שלג וכפור. חברת ארט רוף מעניקה לכל עבודה תשומת לב מלאה, צוות מקצועי מבצע מדידות מדויקות ובוחר את מיטב חומרי הגלם. הניסיון הרב שיש לחברה בעבודות אלומיניום מבטיח את התוצאות הטובות ביותר. יש לכם שאלות על פרגולות אלומיניום? הצוות של ארט רוף זמין עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here