בוגרי בתי הספר היסודיים בעפולה מתכוננים בימים אלה לעלייה לחטיבת הביניים
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

בוגרי בתי הספר היסודיים בעפולה מתכוננים בימים אלה לעלייה לחטיבת הביניים ובמינהל החינוך של עיריית עפולה דאגו לקורס תגבור ייחודי בשפה האנגלית.

מעבר לבית ספר חדש הוא תמיד צעד מרגש עבור ההורים ובטח שעבור הילדים אך הוא גם מצריך היערכות מצד התלמידים לקראת הבאות. הכלל הזה תופס גם לגביי בוגרי כיתות ו' בעפולה שנמצאים בימים אלה בחופשת הקיץ ובקרוב יחלו להתכונן לקראת העלייה לחטיבות הביניים השונות בעיר תוך התמקדות בעיקר במקצועות הליבה.

כדי לעשות זאת נכון מינהל החינוך של עיריית עפולה בראשותה של טינה ולדמן ובהובלת מנהלת מחלקת היסודיים גלית דגן ארגן לבוגרים קורס הכנה לתגבור השפה האנגלית תחת השם "summer school" במטרה לשמור על הרצף מבית הספר היסודי לחטיבה על מנת להקל על המעבר ולאפשר קליטה מהירה ורכה. במסגרת הקורס ייהנו התלמידים מהרחבת אוצר המילים, שיפור מיומנויות הקריאה וההבעה. הלמידה תתבצע תוך שימוש במתודות חדשניות וחווייתיות כגון פעילות בחדרי בריחה, משחקים, שירים, 'דיבייט' ועוד.

הקורס מיועד לתלמידים העולים לכיתה ז' הלומדים בכל מוסדות החינוך בעפולה כאשר הקורס יתקיים בבית הספר בית זאב ויימשך כעשרה ימים החל ב11.8 ועד ה22.8 מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 14:00 בעלות של 100 שקלים בלבד לתלמיד. מספר המקומות מוגבל וההרשמה תתבצע באופן מקוון על הבסיס כל קודם זוכה. לפרטים אפשר לפנות למינהל החינוך.

בוגרי בתי הספר היסודיים בעפולה מתכוננים בימים אלה לעלייה לחטיבת הביניים
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here