איך בוחרים חדר לפי שעה?
קרדיט pixabay

אם אתם מרגישים שהנחתנו עליכם את השאלה הזאת מבלי לתת איזושהי הקדמה על מה זה חדר לפי שעה סימן שאתם לעולם לא שמעתם על התעשייה או התחום הזה של חדרים לפי שעה.

חברים יקרים, הקוראים שמכירים את הנושא, נבקש מכם כמה דקות של הבנה וסבלנות על מנת שנוכל לספק מידע בסיסי לאותם האנשים כדי שנוכל להתחיל מאותה נקודת מבט ולענות על השאלה: איך בוחרים חדר לפי שעה?

מה זה חדר לפי שעה?

חדר לפי שעה הוא למעשה דירה או צימר, אפילו יחידת דיור, למעשה כל נכס בעל 4 קירות יכול לשמש כחדר לפי שעה. החדר בצורותיו השונות מהותו לספק דיסקרטיות מלאה לזוגות שמעוניינים להגיע אליו.

בחדר אותו זוג ימצא מיטה זוגית גדולה ונוחה, מטבחון מאובזר במוצרי צריכה בסיסיים להכנת שתייה חמה וכמובן שתייה קרה הממתינה במקרר, חדר רחצה מאובזר במים חמים, מגבות נקיות ולעתים גם מוצרי טואלטיקה בסיסיים, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם כבלים או לווין, פינת ישיבה ועוד הפתעות.

מה שנוח וטוב בחדרים הללו זאת הדיסקרטיות שנשמרת מהרגע הראשון אם זה בחנייה ואם זה בכניסה למקום.

כמובן שהתשלום נעשה על ידי השארת הכסף במקום מוסכם ללא מפגש עם בעל המקום וכמובן תוך כדי מילה של כבוד שאכן הלקוח משאיר את הכסף ולא נעלם מבלי לשלם.

אל החדרים הללו מגיעים בעיקר זוגות, זוגות נשואים שמחפשים מקום אליו יוכלו להתחמק על מנת להגשים את הפנטזיות שלהם או לממש סופסוף את האינטימיות שאצורה בתוכם והבית שלהם הוא לא המקום האולטימטיבי לממש זאת מבלי להסתכן בהפרעות מרובות של הילדים.

זוגות נוספים שמגיעים אל אותם החדרים הם זוגות של בוגדים ושל בוגדות.

הסוגייה הזאת הביאה לא מעט אנשים לנכס לחדרים לפי שעה סטיגמות שליליות בטענה שאותם החדרים מהווים מצע נוח לבגידות ולהתחלה של בגידות חדשות.

בואו ונסגור את הקצה הזה במהרה בכך שנאמר שבגידות היו עוד לפני שקמו חדרים לפי שעה בישראל ובגידות יימשכו הרבה אחרי שכבר לא יהיו חדרים לפי שעה בישראל ובעיקר בגידות מתרחשות גם בחדרים בבתי מלון ובכל מקום שמתאפשר, בסופו של דבר, אותו הזוג חיי עם המצפון שלו ועם ההשלכות לכך.

אבל מלבד הזוגות שמשתמשים בחדרים הללו, גם אנשים פרטיים מבינים שמקום בעל סטנדרט גבוה ומחיר זול לשעה, שאגב נע סביב ה-80 ₪ לשעה בממוצע, יכול לשמש אותם להתרעננות ומנוחה במהלך היום ואפילו בסופו לפני שהם חוזרים לשגרה של המשפחה.

לא מעט אנשי עסקים בוחרים לשכור חדר לפי שעה כדי להתרענן בין פגישות מרוכזות בעיר מסוימת ואפילו קבוצות של חברים מעדיפים להעביר את ערבי חמישי או שישי במקום סולידי תוך כדי עריכת מסיבות קריוקי או סתם מפגש של חברים שלא התראו במהלך השבוע.

גם מסיבות רווקים ורווקות מתקיימות בחדרים הללו וזאת האלטרנטיבה הכי זמינה, נגישה וזולה שאפשר לבקש לוילה יוקרתית בה נערכות מסיבות רווקים ורווקות במחירים הזויים של אלפי שקלים ללילה אחד.

אחרי שחידשנו לכל אלה שלא הכירו את התחום, נחזור לשאלה, איך בוחרים חדר לפי שעה?

בחירת חדר לפי שעה

יש לא מעט אתרים ייעודיים המספקים רשימה של חדרים וצימרים להשכרה על בסיס שעתי מדן ועד אילת.

כל האתרים פחות או יותר בנויים באותה הצורה של חלוקת האתר לקטגוריות מרכזיות ותתי קטגוריות מרכזיים שמקלים על החיפוש ומביאים את הלקוח הפוטנציאלי למציאת החדר המבוקש תוך דקות ספורות.

כמובן שיש אזורים אטרקטיביים יותר וכאלה שפחות! קטגוריית חדרים לפי שעה בצפון היא הקטגוריה הכי אטרקטיבית ברוב האתרים מכיוון שהיא מכילה את סך כמות החדרים הגבוהה ביותר מקצרין ברמת הגולן דרך מטולה באצבע הגליל ועד חדרה במישור החוף.

תתארו לעצמכם מאות חדרים וצימרים לפי שעה הפרוסים בכל האזור העצום הזה ותבינו שמגוון האפשרויות של הלקוחות הוא גדול במיוחד!

כמובן שככל שקרובים יותר לערים מרכזיות, אגב בכל אזור ולא רק בצפון, ככה הביקושים גדלים מכיוון שלקוחות שמחפשים חוויה ספונטנית לא ייסעו עשרות קילומטרים בשביל לחוות אותה אלא יחפשו חדר לפי שעה או צימר בסביבה הקרובה.

לדוגמה, זוג מחיפה שמעדיף לא לבלות בחדר לפי שעה בעירו, למרות שההיצע גדול, המבחר מגוון והסטנדרט גבוה, יחפש את מבוקשו בערים קרובות.

האלטרנטיבות שלו הן נשר, טירת הכרמל וערי הקריות הכוללות את קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים, קריית אתא וגם את קריית חיים נכניס לרשימה אפילו והיא שכונה חיפאית אבל היא מנותקת לחלוטין מהעיר עצמה וצמודה יותר לקריות.

אותו זוג יהיה מוכן לנסוע לקריות, מרחק של כ 15 דקות נסיעה במקרה הטוב, ביום בלי עומסים ופקקים על כביש 4, בלי יותר מדי פניות וסטיות מהדרך ויוכל לבקר באחד מהחדרים להשכרה על בסיס שעתי שבערי הקריות.

אבל גם סביר מאוד להניח שאותו הזוג עדיין יחשוש שהוא יוכל להיחשף מכיוון שהמרחק בין חיפה לקריות זניח ויש סיכוי שלאותו הזוג יש מכרים בקריות שיחשפו אותו.(פרמטר הפחד מחשיפה מדבר יותר על זוגות שיש להם מה להסתיר).

מה אותו הזוג עושה במקרה הזה? ממשיך ממש על אותו הכביש, כביש 4, לכיוון צפון, עוד 12 דקות נסיעה, עובר את עכו משמאלו ומגיע לנהריה ושם הוא יוכל להנות ממבחר של צימרים וחדרים לפי שעה ברמה גבוהה, בסטנדרטים שהוא לא הכיר ובעיקר באוויר טוב ונוף מדהים!

והנה לכם, זוג שמתגורר בחיפה יצא למסע אחרי חדר לפי שעה. הוא לא רצה חדר בחיפה, בקריות נראה לו שהוא עדיין יוכל להיחשף אז המשיך לנהריה ומצא את מבוקשו.

כל הנסיעה הזאת על אותו הכביש, ברדיוס אווירי של אולי 20-25 קילומטר, בימים ללא פקקים ובשעות ללא עומס הנסיעה לוקחת לא יותר מ-20 דקות.

אבל כאמור, אזור הצפון זה לא רק מסביב לערים הגדולות אלא גם אזורים מרוחקים כמו רמת הגולן, הגליל העליון ולשם מגיעים יותר הזוגות והלקוחות מהסביבה והסיכוי למצוא שם זוג חיפאי שואף ל-0 מכיוון שכדי לחוות שעה או שעתיים של אינטימיות לא צריך לנסוע שעה וחצי לכיוונים מרוחקים.

לסיכום

אחרי שבירכנו את המצטרפים החדשים לתחום החדרים לפי שעה ואחרי שהסברנו להם מה מהות התחום הזה לימדנו אותם איך לבחור חדר לפי שעה, היכן החדרים האטרקטיביים והמבוקשים ממוקמים ומהן האפשרויות האחרות אך טיפה מרוחקות שיכולות לעניין אותם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here