credit Pixabay

הובלת חפצים אישיים בזמן מעבר לדירה חדשה זה עסק די בעייתי. כל ההכנות למעבר הן סוג של אמנות. אם לא תשימו לב לפרטים הקטנים המעבר יכול להפוך לאסון של ממש עם חפצים אבודים או שבורים. כדי שלא תצטרכו לחשב את ההפסדים כלכלית, מומלץ קודם כל לארוז כמו שצריך את כל החפצים.

אפשרויות אריזה

חומרי האריזה העיקריים שידרשו במהלך ההכנה למעבר דירה כוללים את הדברים הבאים:

  • סרט בועות אוויר. בעיקר לפריטים שבירים שעשויים זכוכית ויכולים להישבר בקלות.
  • ניילון נצמד. עוזר להגן על רכוש מפני אבק ולכלוך.
  • קופסאות קרטון לאחסון חפצים אישיים, בגדים, נעליים וכו'.
  • סרט או חבל חזק אחר. לקשור קופסאות נעליים או ספרים למשל.
  • שקיות גדולות. יכול לשמש עבור טקסטיל – בגדים, שמיכות, וילונות וכו'.

כדי להפוך את ההובלה למהירה ונעימה, כדאי שיהיו גם מספריים, סרט דבק וטוש. הרבה יותר קל לפרוק קופסאות שכתוב עליהן מה תכולתן.

אריזת דברים בצורה קומפקטית ובטיחותית

מומלץ לאסוף פריטים לפי קטגוריה או המיקום בדירה. לדוגמה, ארגזים נפרדים לכלי מטבח, לחדרי רחצה וכדומה. ניתן גם לקפל בגדים ישירות על קולבים לפי הסדר שבו אתם מתכננים לתלות אותם במקום חדש. דרך נוחה נוספת היא אריזה לפי עונות השנה.

יש לעטוף פריטים שבירים עם חומר מתאים, או בד כלשהו. אם אין לכם את החומרים הדרושים, פתחו את הקופסה והניחו חתיכות קרטון בין הכלים. להובלת ספרים עדיף לקחת קופסאות קטנות. אם נשים הכל בארגז אחד יהיה די קשה להרים אותו.

כשמדובר בחומרים נוזליים חשוב לעטוף כמו שצריך. כדי ששמפו, רטבים, או שמן לא ידלפו החוצה וילכלכו את שאר הדברים שלכם, כדאי לעטוף בניילון נצמד או באריזה מותאמת. הפתרון הטוב ביותר הוא לעטוף את הפתח של הבקבוק עם ניילון נצמד ומעל הניילון לסגור את המכסה של הבקבוק.

מומלץ שיהיה לכם תיק עם כל הדברים החשובים שתצטרכו מיד בבית החדש שלכם.

איך לארוז רהיטים

תחילה, כדאי לפרק את הדברים הגדולים ולעטוף בהתאם עם קרטון גלי,  או ניילון נצמד למשל אם מדובר בהובלת ספה, זה מה שייגן את החפצים מפני שריטות. הכניסו את כל האביזרים הנלווים לשקית או קופסה והצמידו אותם לרהיט באמצעות סרט דבק. אם יש חלקי זכוכית או מראה השתמשו בקרטון גלי משני הצדדים וגם בניילון בועות וסרט דבק. חברת ההובלה Xhovala תעזור לכם לעבור את המעבר בשלום. לחברה יש ניסיון רב והיא מתחייבת בחוזה על אחריות התכולה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here