איך מנקים ספות בשיטת עשה זאת בעצמך
קרדיט קאנבה.

לספות הטובות בעולם זה קורה, כתמים, ריחות, הצטברויות שונות של דברים לא נעימים במיוחד, הספה שלכם, לא תישאר צעירה לנצח. לכן, חשוב מאוד לדאוג לנקות אותה באופן חוזר, בעזרת החומרים המתאימים וההבנה מה בדיוק נכון עבור הספה שלכם, מבחינת חומר וסוגי כתמים. תמיד תוכלו לקחת חברה מקצועית, אך חשוב גם לדעת איך תוכלו לנקות את הספה שלכם בכוחות עצמכם ובצורה הטובה ביותר.

ניקוי ספות עד הבית

נכון שאתם יכולים למצוא את כל השיטות לניקיון עצמאי, אך חשוב שתדעו שיש גם דרך נוספת, לחברת we-clean יש את צוות המומחים מהמובילים בתחום ניקוי ספות, שיוכלו להגיע עד אליכם הביתה לנקות את הספה שלכם בשיטות המתקדמות ביותר ומבלי להתפשר. בואו לגלות עולם חדש של ניקיון, עם חברה מנוסה ומקצועית שתעניק לכם את שירותי הניקיון הטובים ביותר שניתן לקבל, ותוכלו לגלות את הספה שלכם מחדש.

ניקוי ספה באופן עצמאי

לכל אוהבי הניקיון, בטח כבר ברור ששמירה על ניקיון הספה יכול להיות אחד מהדברים הקשים ביותר. הרי הספות צוברות כל כך הרבה אבק ולכלוך במהלך השנים, כתמי הזיעה נתפסים ולעיתים גם כתמי קפה, שתם וכדומה. כל מרכיבי הכתמים יכולים להתחיל לחלחל פנימה את הבד של הספה, ולא משנה כמה תנסו לנקות בצורה שטחית הלכלוך כבר ספוג בפנים ויצוץ ויעלה שוב ככל הנראה. בעזרת כמה דברים, תוכלו לדעת מה בכל ניתן לעשות.

מאפייני סיבים

לפני שניגשים לנקות את הספה באופן עצמאי, חשוב להבין את הסוגים השונים, ספות בדרך כלל עשויות מבדים סינטטיים, שזה אומר סיבים שאינם מופקים מצמחים או בעלי חיים. אלו סיבים פולימרים אשר מופקים מתוצרי לוואי של נפט. הרבה פעמים ספות עשויות מבדים משולבים בין חומר סינטטי לכותנה או פשתן. ועבור כל סוג יש צורך בחומרי ניקוי שונים ופעולות שונות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

בדקו את התווית

אז דבר ראשון תבדקו את התווית של הספה, שם ישיש רשום ככל הנראה איך לנקות נכון את סוג הבד המסוים הזה. התווית בדרך כלל תהיה בתחתית הספה. כל סימון יאמר אם ניתן לנקות את הבד בעזרת מים, חומרי ניקוי לספות, נוזל כלים, או אם ניתן להשתמש במוצרי ניקיון שאינם על בסיס מים בלבד. בנוסף תוכלו לדעת אם ניתן להשתמש בממיסים, או אפילו אם לא ניתן להשתמש בחומרי הניקוי הסטנדרטים ועדיף לשאוב ולעשות ניקוי יבש.

בדקו את סוג הסיב

אם התווית לא ברורה או שאתם לא מוצאים תווית, ואתם לא יודעים מה יוכל להיות טוב לניקוי הספה שלכם, עדיף לא לעשות את זה בכוחות עצמכם. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל יותר מידע, אך שימו לב שלבד אתם עלולים בקלות רבה לפגום בבד הספה בכל מיני דרכים.

ניקוי בסיסי

בכל זאת, כאשר אתם מול מצב ספציפי, שנשפך משהו לדוגמא על הספה שלכם, אתם יכולים לנסות לשים אבקת סודה לשתייה, סבון כלים, ולקרצף את האזור. תוכלו ליתר ביטחון לעשות בדיקה של תגובת הבד במקום נסתדר בכדי לוודא שהחומר לא פוגע בבד הספה.

לסיכום

יש המון דרכים לניקוי הספה בעצמכם, תכשירים מתאימים ואמצעים ביתיים שנותנים לכם את האפשרות לניקוי צמאי. אבל בגלל שזה עלול להרוס את הבד, חשוב לנהוג בזהירות, לחפש כמה שיותר מידע שיוכל לעזור לכם ולעשות הכל בצורה מחושבת.

המאמר נכתב ע"י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here