הבית הראשון שנבנה באמצעות בלוק קרמי באזור הצפון
צילום באדיבות חסין אש

שני אחים ממג'דל שמס שחלמו לבנות את בית חלומותיהם האחד לצד השני בונים בימים אלו את הבית הראשון שנבנה באמצעות בלוק קרמי באזור הצפון, אחרי שנים בהן הבלוק מככב באירופה ובאמריקה

בימים אלו, נבנה הבית הראשון באזור הצפון באמצעות הבלוק הקרמי האדום "Red Power Block" שפרץ לשוק, אותו מייצרת חברת חסין אש בלעדית בישראל. הבית שנבנה במג'דל שמס, משתרע על פני שטח של דונם ומיועד להיות מחולק לשני בתים צמודים עבור שני אחים שרצו לבנות את בית חלומותיהם האחד לצד השני. הבית נמצא בשלבי השלד של הקומה הראשונה וצפוי להתחיל את הבנייה של הקומה השנייה שלו בימים הקרובים.

הבית הראשון שנבנה באמצעות בלוק קרמי באזור הצפון
צילום באדיבות חסין אש

חסין אש הוא המפעל הראשון והיחיד בארץ שמייצר ומשווק בלוק קרמי על פי הטכנולוגיה האירופית. הבלוק אקולוגי ועשוי כולו מחומרים טבעיים, בעל מסה תרמית ואקוסטית גבוהה יותר מבלוקים אחרים הקיימים בשוק. בנוסף, הבניה בעזרת הבלוק הקרמי חוסכת באנרגיה והבלוק עמיד במיוחד כנגד ושריפות.

בונה הבית סיפר שחקר לעומק על הבלוק האדום ומצא כי הוא בעל כל התקנים והוא בלוק נושא באירופה ובאמריקה כבר שנים רבות. עוד מספר בונה הבית כי הייתרון המרכזי של בנייה באמצעות הבלוק הקרמי באזור הגאוגרפי של מג'דל שמס, הנמצא בקרבת הר חרמון, הוא יכולת הבידוד הגבוהה שלו מטמפרטורה ומניעת רטיבות. נוסף לזאת הבלוק קיבל לאחרונה תו ירוק ממכון התקנים הישראלי והמשרד להגנת הסביבה והוא עשוי כולו חומרים טבעיים שמעודדים את בריאות המשפחה.

טלי חדד, מנכ"לית מפעל חסין אש סיפרה: "הבלוקים הקרמים הם בשורה משמחת לעולם הבנייה והנדל"ן. המוצר מיוצר ומשווק על ידי מפעל חסין אש בלעדית בישראל ואנחנו מזמינים את קהל הבונים מכל רחבי הארץ להנות מהבלוק האקולוגי, טכנולוגי והאיכותי."

הבית הראשון שנבנה באמצעות בלוק קרמי באזור הצפון
צילום באדיבות חסין אש

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here