אמיר שגראוי עובד במכללה. סגירת מעגל מרגשת
צילום: אלבום פרטי

הבוגר המצטיין זכה במכרז במכללה: "הכסף פחות חשוב ,התחושה שבוטחים בי מרגשת"

אמיר שגראוי מתרגש מאוד בימים אלה, לאחר שזכה במכרז התקנת קודנים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, בה סיים לימודיו בהצטיינות." היו לי עבודות עם רווח כספי גדול בהרבה מפרויקט זה אך בחרתי והעדפתי את הפרויקט במכללה כחלק מההוקרה וההערכה שלי למרצים המצוינים ולצוות המכללה בה סיימתי".

אמיר שגראוי , 42, הוא בוגר מצטיין של לימודי הנדסה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. אמיר סיים את לימודיו בשנה שעברה ולפני חדשים אחדים קיבל את הציון הגבוה,95, על הפרויקט המצטיין שתכנן ביחד עם הסטודנט רמי בתריס ." את הפרויקט שעוסק בתכנון מערכת לאספקת חשמל במפעל לעיבוד בשר, עשיתי ביחד עם ידידי רמי בתריס, אומר אמיר ומוסיף,  מאוד מאוד התרגשתי ושמחתי על זכייתי בפרויקט התקנת הקודנים במכללה , מבחינתי זהו סוג של סגירת מעגל מיוחדת."

אמיר שגראוי עובד במכללה. סגירת מעגל מרגשת
צילום: אלבום פרטי

בימים אלה עובד אמיר במקום בו רכש את המקצוע המבוקש והנדרש הנדסאי חשמל," אני מאוד אוהב את המקצוע ולכן בחרתי ללמוד אותו במכללה, היו לי מרצים מעולים , מצוינים , שהאמינו בנו, נתנו תמיכה וסיוע ככל שנדרש, ובהם : ד"ר גנאדי צוגלין, המהנדסים :  חסן דראושה, האני מרג'ייה, זוהר עבאס ואמנון אברהם , כל אחד תמך בי במסע החשוב שלי לקבלת התואר." אומר אמיר.

כנודע לאמיר כי זכה במכרז במכללה , התרגש מאוד ואמר: "אני אסיר תודה להם , הידיעה שבמכללה בחרו בי כי הם מאמינים באיכות העבודה שלי במקצועיות , ריגשה אותי מאוד" אומר אמיר .

אמיר שגראוי עובד במכללה. סגירת מעגל מרגשת
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here