קרדיט: דוברות רשת אמית

בשל איסור ההתקהלות, השנה לא מתקיימים ארועים המוניים בחג החנוכה כמידי שנה. בבית החינוך אמית כרמיאל החליטו לא לוותר על הדלקת נרות חגיגית, יחד עם כל תושבי העיר.

בתזמון מדויק הגיעו שניים-שלושה תלמידים בליווי אנשי צוות מבית החינוך אל תחנת מד"א, משטרה, כיבוי אש, עיריית כרמיאל, סניף בני עקיבא ובית משפחת גולן – משפחתה של טובה גולן ז"ל, מורה ותיקה בבית החינוך שנפטרה לאחרונה ממחלה קשה – יחד עם סופגניות וחנוכיה שהכינו תלמידי החינוך המיוחד והמדריך אלי גז, אותם העניקו במתנה לכל המוקדים.

את הטקס פתח והוביל גאי דקל, מנהל בית החינוך מבית העירייה, ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי ברך את קהילת בית החינוך ושיבח את היוזמה. נחכה במקום גם טניה מזרסקי מ"מ ראש העיר. הדלקת הנרות המרכזית על ידי תומר גולן, בנה של טובה ז"ל, התקיימה בשידור חי מבית משפחת גולן, שם נכח יאיר גרידיש מנהל חטיבת הביניים ורכז נתיב בנים. לאחריה על פי תזמון מראש, כל מוקד הופקד על שירת בית אחר של מעוז צור. לאורך הארוע, התחברו לשידור החי תלמידים, הורים, אנשי הצוות וכלל תושבי כרמיאל.

קרדיט צילום תמונה עם ראש העיר: דוברות עיריית כרמיאל

משה קונינסקי, ראש העיר כרמיאל: "בימים בהם אנו נדרשים לריחוק חברתי, שמחתי לקחת חלק ביוזמה המבורכת של בית החינוך אמית כרמיאל, לחבר יחד את בני העיר לאור אחד גדול".

מורדי נוימן, מפקד משמרת בתחנת גליל מרכזי: "במשך כל השנה אנו מכבים את האש ובחג הזה אנחנו עושים בדיוק ההפך. ביקור תלמידי בית הספר אמית בתחנת הכיבוי כרמיאל הדליקה אותה ונתנה תחושה של אור, של פרגון והכרת תודה ללוחמי האש שעושים ככל יכולתם לתת את המענה המיטבי ביותר לכלל האוכלוסיה".

אור דוד דטשי כיתה ט1: "היה מרגש להדליק ביחד מכל המקומות. בבית משפחת גולן. היתה עדיין אווירה של אבל, יחד עם זאת היתה התרגשות. הרגשנו שהם שמחים שבאנו ושמחנו אותם והכנסו אווירת חג".

גאי דקל, מנהל בית החינוך: "שמחנו להאיר את העיר במוקדי עשייה חשובים. במיוחד בתקופה זו חשוב להוקיר ולחזק את האנשים שעובדים בשטח ובזכותם השגרה שלנו מתקיימת בעירייה, משטרה, במד"א ובכיבוי אש. בחרנו לעשות זאת על ידי הדלקת נרות חנוכה ופירסום הנס של ניצחון האור על החושך, ניצחון של הרוח על החומר. ההדלקה הייתה מתוך ביתה של טובה גולן ז"ל היקרה ששנים רבות הייתה מורה ,מחנכת ורכזת מדעים בבית הספר. טובה הייתה מודל להפצת אור מסירות ומקצועיות. בהדלקה השתתפו תלמידי בית הספר וגם הייתה שותפות של סניף בני עקיבא, כאלה שממשיכים בהווה ומוטלת עליהם משימה להאיר את האור ולפרסם את הנס גם בעתיד".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here