קרדיט תמונה: freepik

בימינו, ניתן לראות אנשים רבים שנוהגים לענוד על גבי ידם שעון חכם, כאשר שעוני אפל ווטש הם בהחלט הבחירה הפופולרית ביותר עבור מוצרים מקטגוריה זו. אולם, יש כאלו שאינם מבינים על מה כל המהומה ומדוע בכלל כדאי להחליף את השעון הישן והמסורתי בשעון חכם ואם כבר ביצעתם את הבחירה הזו – למה לבחור דווקא באפל? ובכן, בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על אפל ווטש וכל היוצא בכך.

מה ניתן לעשות עם אפל ווטש?

  • מוזיקה – על אף שהדעה הרווחת היא כי שעונים חכמים בעיקר משמשים אותנו לשימושי ספורט, חשוב מאוד להדגיש כי כאשר מדובר על אפל ווטש, השימושים הרבים של השעון הנהדר הזה אינם תמים כאן. למעשה, ניתן להשתמש באפל ווטש גם כדי להאזין למוזיקה, בדיוק כפי שתוכלו לעשות על ידי עריכת שימוש במכשיר הנייד שלכם. שעון האפל ווטש תומך בפלטפורמות הסטרימינג המובילות "אפל מיוזיק" ו"ספוטיפיי", כך שתוכלו על ידי קישור פשוט של מכשיר האייפון שלכם אל השעון לחבר את חשבון הסטרימינג שלכם אליו על מנת שתוכלו להאזין למוזיקה בנוחות דרך השעון בכל עת בה תחפצו בדבר. אולם, חשוב להדגיש כי כאשר מדובר על השימוש באפל ווטש על מנת להאזין למוזיקה או פודקסטים, תצטרכו להצטייד גם באוזניות בלוטוס, זאת מכיוון שהרמקול של השעון המדובר נועד אך ורק לשיחות ואינו תומך בהאזנה למדיה. 
  • סגנון ואופנה – אין זה מפתיע כי שעוני אפל ווטש נהיו טרנד לכל דבר ועניין שכן, מדובר על שעונים חכמים איכותיים בעלי עיצוב מרשים ונעים לעין. חלק מאותו עיצוב בא לידי ביטוי על ידי מגוון רחב מאוד של רצועות, כאשר תוכלו לבחור רצועה ולהתאים אותה על פי טעמכם האישי. האם מתאימה לכם רצועת עור, או שבכלל סיליקון? רצועה לבנה או אדומה? מתוך כל המגוון הרחב שקיים, כל שנותר לכם הוא רק לבחור. 
  • כושר גופני – כאשר מדובר על אפל ווטש, בראש ובראשונה כולם מבינים כי מדובר על שעון חכם שנועד לעודד אורח חיים פעיל ובריא, אם כי אנשים רבים אינם מבינים עד כמה השעון מתקדם בפונקציות האלו. למעשה, על ידי השימוש באפל ווטש תוכלו לעקוב בצורה מעמיקה אחר האימונים שלכם ולראות כמה קלוריות שרפתם, מה היה הדופק המירבי שלכם ואפילו תוכלו לתעד את ההתקדמות שלכם כאשר כל המערכת נתמכת בממשק ידידותי ששולח לכם התראות נחמדות ומזכיר לכם להתאמן, להתמתח וכדומה מעת לעת. 

שורה תחתונה

בשל כל היתרונות הנהדרים שלהם, אין ספק כי שעוני אפל ווטש הם רכישה מומלצת לכל דבר ועניין עבור חובבי האייפון. אז מאיפה מתחילים? בחר/י את שעון אפל ווטש שלך מתוך כל הדגמים הקיימים על מנת ליהנות מחווית משתמש יוצאת דופן. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here