מרכז סיוע שלישי במספר במגדל העמק
יחסי ציבור מגדל העמק

אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב: "המשפחות שיגיעו למרכז הסיוע יקבלו גם מזון, ביגוד, הנעלה ושירותים נוספים"

ארגון פתחון לב ועיריית מגדל העמק חנכו ביום שלישי ה22.01 את מרכז הסיוע החדש שהוקם בעיר וישרת מאות של משפחות נזקקות מהעיר ומהאזור. מרכז סיוע זה יהיה המרכז השלישי של פתחון לב, החוגג השנה 20 שנה להיווסדו ויפעל במקביל למרכזי הסיוע בראשון לציון ובכרמיאל

מרכז סיוע שלישי במספר במגדל העמק
יחסי ציבור מגדל העמק

המרכז נחנך באירוע חגיגי במעמד ראש העיר אלי ברדה, יו"ר המועצה הציבורית של פתחון לב האלוף במילואים יוסי פלד ומנכ"ל הארגון אלי כהן. במהלך האירוע נשאו המשתתפים דברים, הוסר הלוט משלט הכניסה למרכז ונקבעה מזוזה.

מרכז סיוע שלישי במספר במגדל העמק
יחסי ציבור מגדל העמק

במרכז עצמו, הממוקם באזור התעשייה, מוצעים שירותים רבים עבור מקבלי הסיוע: החל מחלוקת מזון שבועית, דרך ביגודית המכילה ביגוד, הנעלה, צעצועים וכלי בית וכלה בקבלת סיוע משפטי וסוציאלי במידת הצורך. הארגון מסייע מידי שנה לכ- 160,000 נפשות מידי שנה במתן סיוע הומניטארי ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום

מרכז סיוע שלישי במספר במגדל העמק
יחסי ציבור מגדל העמק

הארגון פועל במטרה לשבירת מעגל העוני בשני מישורים נוספים: בטווח הארוך- מפעל חינוכי “לגעת באופק” המיועד לבני נוער מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, בעלי רצון וכישרון הזקוקים לתמיכה בכדי לממשם, הפועלגם כן במגדל העמק והסביבה. מטרת המפעל החינוכי היא להעניק לבני הנוער את הכלים הנדרשים להם להתפתחותם כבוגרים מועילים לעצמם ולחברה, תוך פיתוח המשאבים הטבעיים הטמונים בהם. בטווח האסטרטגי הארגון מקדם את חוק פתחון לב להחזרת האחריות על העניים לממשלת ישראל.

מרכז סיוע שלישי במספר במגדל העמק
יחסי ציבור מגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה אמר: "בתור מישהו שבא מבית שלא היה בו שפע, אין מישהו שמבין יותר ממני כמה שותפויות כמו זו עם פתחון לב, חשובות למשפחות הנזקקות בעיר."

יוסי פלד יו"ר המועצה הציבורית של ארגון פתחון לב: "בתפקידי כאלוף פיקוד צפון הגעתי לא פעם למגדל העמק ותמיד הורגשה בה האחדות והקשר האישי. לא סתם החלטנו לפתוח את מרכז הסיוע שלנו כאן בעיר."

אלי כהן, מנכ"ל ארגון פתחון לב הוסיף ואמר: "המשפחות שיגיעו למרכז הסיוע יקבלו גם מזון, ביגוד, הנעלה ושירותים נוספים אך גם לא פחות חשוב מכך- יזכו לאוזן קשבת ותמיכה."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here