הקשר בין היסודות בכף הרגל ובין המזלות (חלק שני)

1. אטריות תאילנדיות מאורז מוקפצות בקארי

הקפיצו כמה רצועות בצל, רצועות פלפל אדום, גרגרי תירס ואפונה (או כל תערובת אחרת של ירקות להקפצה)

במחבת גדולה או בווק. הוסיפו כפית מטבל קארי אדום, הכינו את הטריות החביבות עליכם בהתאם להוראות, הוסיפו את הטריות לירקות עם מים כדי ליצור רוטב. הוסיפו כף חלב קוקוס, חממו, והמזון מוכן.

2. ספגטי מהיר

הרתיחו בסיר גדול מים, הוסיפו ספגטי ובשלו בהתאם להוראות על האריזה. בינתיים פיתחו צנצנת רוטב עגבניות לפסטה וחממו. הכינו סלט ירוק מחסה, בצל ומלפפונים או מתערובת סלט מוכנה. הגישו את הספגטי, ערבבו בו את רוטב הפסטה, פזרו מעל גבינת פרמזן והגישו עם סלט הירקות מתובל ברוטב ויניגרט.

3. מאכל מהיר של דג ותפוחי אדמה

קנו בשר פילה (חסר עצמות) של דג טרי. טבלו אותו בקמח מכל צדדיו. חממו מעט מאוד שמן במחבת טפלון וטגנו את רצועות הדג. רחצו חופן תפוחי אדמה קטנטנים ובשלו אותם במיקרוגל או איידו אותם עד שיתרככו. סחטו מעט מיץ לימון על הדג אחר שטוגן משני הצדדים ופזרו מעט פלפל או תבלינים אחרים על פי הטעם. הגישו מיד עם תפוחי האדמה וסלט או ירקות מעורבים.

4. פיצת פיתה מהירה

מרחו רוטב פסטו או רוטב עגבניות על חצי פיתה. הניחו מעל פרוסות עגבניות, פטריות קצוצות, פלפלת קלויה, זיתים שחורים, מעט בצל ופזרו מעל פרמזן. חממו בגריל או בתנור חם.

5.אטריות סיניות מביצים וירקות מוקפצים

הקפיצו כמה רצועות של פסטה. הוסיפו חבילה לקט ירקות טריים או מוקפאים שבושלו בהתאם להוראות על האריזה. הוסיפו אטריות ביצים או הכינו אטריות מהירות כמה דקות לפני סוף הבישול וחממו היטב לפני הגשה.

6. אטריות טורטליני לחסכון בזמן

הרתיחו חבילת אטריות טורטליני ממולאות בתרד וגבינה (או המילוי החביב עליכם), על פי ההוראות על האריזה. חממו רוטב פסטה מוכן ופזרו אותו על הטורטליני עם מעט גבינת פרמזן. הגישו עם סלט ברוטב ויניגרט.

7. אורז ועדשים (מג’דרה)

בשלו אורז בסמטי, חממו מעט שמן זית במחבת טיגון כבדה. הוספו בצל יבש קצוץ דק, שום קצוץ ושתי כפיות צי’לי טחון. איידו עד שהבצל יתרכך ויהיה שקוף. בינתיים פרסו עגבנייה והוסיפו אותה עם עדשים ירוקים (שהושרו לפני זה כשעתיים במים חמים) למחבת. הוסיפו כמון, מלח ופלפל שחור (עפ"י הטעם), חממו היטב והגישו עם האורז.

8. פסטת עוף קלה

בשלו חצי חבילה צדפי פסטה , בינתיים פרסו חצי פלפל אדום, חופן פטריות שמפיניון וגבעול סלרי לרצועות דקות, קצצו שאריות עוף בגריל , תבלו בתבלינים על פי טעם הסועדים, סננו את הפסטה, הוסיפו את הפלפל , הפטריות, הסלרי והעוף והוסיפו מעט רוטב סלט דל שומן, פזרו מעל בצק ירוק קצוץ והגישו.

9. פסטת טונה ועגבניות

בשלו פסטה. איידו אותה במחבת קטנה עם מעט פטרוזיליה קצוצה, שום וצי’לי (לא חובה) במעט שמן זית. הוסיפו עגבניות מרוסקות מקופסה אחת (בלי לסנן) וקופסה קטנה של נתחי טונה במים. תבלו בפלפל או בתבלינים אחרים וחממו היטב. הגישו את רוטב הטונה והעגבניות על הפסטה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here